c-schijf groter maken lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
367
heb mijn pc ingedeeld in een c en d schijf....nu wil ik wat van d afhalen en weer bij c neerzetten.
Dit gaat dus helaas niet, op een of andere manier doet ie dat niet meer.
Gebruik partition magic 7 en 8.
zou ik me hele pc op nieuw moeten installeren om dit wel te kunnen doen dan??

groetjes
 
Vista kan dit zonder partion magic met schijfbeheer. (vanuit een draaiende windows omgeving)

Voordat je met partities gaat klooien is het altijd wijs om een image van de te behandelen partities te hebben maar dat zal partion magic ook wel vertellen.

Eerst aangeven dat je de D partitie aan de "onderkant" (links) wilt verkleinen met aan te geven grootte.
Dan aangeven dat je de C partitie wilt vergroten tot maximaal (alle vrijgekomen ruimte er bij)

Ik weet niet of dit zo maar "in Windows" gaat ik denk dat je moet opstarten met de CD
met daarop partiton magic

grtz gerrit
 
maar dat is juist me probleem dat doet ie dus niet.....lijkt wel of er een progje op de achtergond in windows draait die dat doet belemmeren.
 
Ik heb vroeger dat probleem ook dikwijls gehad met Partition Magic, ben daarna op Acronis True Image over gestapt, en daarmee heb ik het probleem nog geen 1 keer gehad. ik zou misschien eens overwegen om die uit te proberen.
 
heb het progje binnen gehaald ...maar nu nog zien hoe ik me partitie groter kan maken

Ik moet voor te beginnen bij schijf clonen zijn toch?
 
Je zal eerst ruimte moeten creeren.
De D dus eerst kleiner maken, daarna zal je pas C kunnen vergroten.
Ben je zo te werk gegaan?
 
heb er gewoon alles op de c schijf er op nieuw opgezet.
Nu werkt partition magic wel......

bedankt voor de antwoorden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan