c schijf ineens zo vol¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
hallo meedenkers,

ik heb sinds kort een nieuw p2p programma in gebruik, ik weet niet of het daar aan ligt. Maar sinds kort krijg ik melding van c schijf is vol... terwijl ik regelmatig kijk en van de 6 g die ik maar heb had ik er toch steeds nog rond de 2.5 g over, nu is er nog 98 mb over. Het enige wat ik gedownload heb waren 2 cd. die rond de 36 mb waren, en het programma zelf is 441 bytes. Ik heb al een virus check and spyware check gedaan , spyware is leeg en virus check was schoon. Werk met 98 2e
Ik heb al wat prorgamma.s delete die ik toch niet gebruik, en overtollig muziek, en toch helpt het niet zoveel aan ruimte terug te winnen,
Iemand een idee¿

Gebruik je norton antivirus? Leeg dan eens de "norton protected files" via de prullenmand.

hoi tiborv,
bedankt voor de reactie ik had die ook allemaal al geleegd, maar ben erachter hoe het gekomen is.
Ik heb eerder al een vraag gesteld over bit torrent p2p programma, nu daar zit dus de knel , ikheb schijnbaar op een paar download geklikt en die weer later delete, maar schijnbaar zijn ze toch op de schijf gekomen. zo voor de gein flightsimulater en norton internet prof geklikt die gedelete maar zaten toch op mijn c schijf in een mapje anders dan ik dacht. Deze heb ik verwijdert en zie heb zo weer me 2.5 gb terug.
Toch weloppassen wat ik dan aanklik want ik krijg het gewoon gedownload op de comp.
Daarom had ik eerder de vraag gesteld over bit torentt programma, maar ik geloof dat niet veel het kennen.
groetjes
marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan