c-schijf: onbereikbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcconraads

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2015
Ik hen een probleem met mijn c-schijf. Ik kan geen documenten meer toevoegen, kan ookniets meer downloaden, i-tunes werkt niet meer, mijn kinderen kunnen geen minecraft meer spelen etc, etc. . Het lijkt een beheerderskwestie, maar als ik bij Eigenschappen kijk zie ik dat alle groepen alle rechten hebben. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik kan doen? Ik gebruik Windows 8.1

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat ik ook niets kan downloaden. Ik kan in de prompt onderin na downloaden niet op "Openen" of "Opslaan als" klikken. Er gebeurt dan niks :-(
Malwarebytes heb ik al, maar daar krijg ik foutmelding dat de versie outdated is en ik kan geen nieuwe versie downloaden

Hmmm.

En terug gaan naar een vorige versie van windows (herstelpunt terugzetten). probeer dat eens.

Opgelost! Tijdens systeemherstel zag Windows fouten op de c-schijf en die werden automatisch gerepareerd. Alles werkt weer. Dank voor de tips!

Welkom op Helpmij :)
maar als ik bij Eigenschappen kijk zie ik dat alle groepen alle rechten hebben
Dat is niet erg slim als meerdere mensen van 1 pc gebruik maken, maak tenminste 1 administratoraccount aan met een sterk wachtwoord en de kinderen een account met beperkte rechten.
Succes verder op ons forum. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan