C:/ schijf opnieuw indelen. Gratis?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hoi allen.
Ik zoek voor mijn broer een programma waarmee hij zijn schijf opnieuw kan indelen. Hij heeft er nu 3 en wil de grootte gaan aanpassen en/of 1 partitie weghalen.Ik heb net zijn hele schijf opnieuw geïnstalleerd inclusief zijn favoriete software maar wist niet dat dit zijn wens was.
Hij wilde dit met microsoft zelf gaan doen maar ik denk dat er betere programma's zijn. Mijn vraag is, ook gratis. Het betreft hier een W XP installatie
Doei, Dump.

Goedemiddag,

Ik zie deze hier regelmatig voorbij komen dus zou ik deze eens proberen.

Er zijn idd. meerdere (goede) partitiemanagers maar waarom zou hij niet gewoon het e.e.a. binnen schijfbeheer van Windows regelen, e.e.a. onder het motto : hoe minder externe -lees : niet Microsoft- software, des te minder kans op ellende met Windows.

Hoi gast0225,

Klopt inderdaad, maar het was me niet duidelijk was of het ook om de c schijf ging dan wordt het al wat moeilijker lijkt me met windows daarom .

Inderdaad betreft het hier de C:\ schijf. Inclusief in net geïnstalleerd systeem. Daarom heb ik ook bewust deze vraag gesteld daar MS het er soms wel is moeilijk mee schijnt te hebben alles op zijn plek te laten staan.
Ik ga is kijken naar jullie advies.
Bedankt. Doei, Dump.

MS moeilijkheden met alles op zijn plaats laten staan? Integendeel, ik kan (helaas) uit eigen ervaring melden dat software van derden eerder problemen kan veroorzaken dan schijfbeheer van MS zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan