C Schijf + Partities

• Onderwerp starter Onderwerp starter mbak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eric_Daleboudt zei:
A) het is niet makkelijker alleen anders.

B) En je kunt niet een deel van je scherm laten zien, dus je krijgt altijd grote slecht leesbare screendumps.

Gewoon niet tegen aan bemoeien. Mogelijk dat dan de plaatjes op deze site wat beter leesbaar worden.

Bovendien de man zei dat hij de plaatjes al gemaakt had, dus hij zat niet te wachten op jou advies. Wilde alleen maar weten hoe te posten. En ik gaf ook aan dat dat via Imageshack kan. :confused:

Eric:p

P.S. jij kunt niet laten zien wat ik in mijn eerste post liet zien op die manier.
P.S. 2e Wij gebruikten vroeger PtScr om op een dotmatrix printer een afdruk van het scherm te maken.

ik geef alleen advies, als dat uw opvattings is voor bemoeien, uw keuze. Bovendien als u dat al had gezegd 9wat ik over het hoofd gezien heb) dan heb ik uw standpunt alleen maar bevestigd, en dus niet bekritiseerd. ik zie dus geen enkel nut in uw 'ruzie'. Een forum is gemaakt voor het delen van ervaringen en kennis, dat was ik zojuist aan het doen. Sorry als ik daarmee niet aan uw verwachtingen voldeed....:confused:

Ho Ho

Ik zou het advies van Lange Pier opvolgen.

Ik probeer meestal eerst mijn vinger achter het probleem te krijgen, maar de oplossing van Lange Pier is ook goed.

Hij en ik weten nog wel een paar trucjes.

Ook al ben je dan 70 je bent nooit te oud om te leren. Ik help een man van 75 met zijn PC en die kan dingen die ik niet kan. Alleen als je vraagt hoe heb je dat gedaan, moet hij vaak het antwoord schuldig blijven. Vergeten heet het dan.

Probeer nog eens een screendump te maken van schijfbeheer. Dan kan ik zien hoe de situatie is.

En nogmaals als er iets niet meer klopt na defrag, dan heb je mogelijk iets gedaan wat Bill Gates niet voor mogelijk had gehouden.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan