C schijf Vista groter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel0f

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Berichten
58
Ik ben bezig geweest met partitionerings programma's om de C schijf te vergroten. Dit zonder enig resultaat. Ik draai met Vista ultimate dus partition magic is niet compitabel. Kben nu bezig geweest met Paragon Parition Manager, werkt helemaal goed op Vista maar het lukt me niet om de C schijf groter te maken.

Kheb een C en een D schijf. De D schijf kan ik wel kleiner maken. Als ik dat heb gedaan heb ik een kleine ''ongeformateerde'' schijf die ik met de C wil mergen maar het wil me maar niet lukken. Iemand die dit probleem ook heeft gehad en het op kon lossen, Laat het me even weten.

Mvg,
Roel
 
Hoi !

Je hebt geen prog's nodig, ga naar schijfbeheer via rechtsklikken - Computer - beheren, en stel een en ander naar wens in !


Greetz,

Harry.
 
Plaatje is onleesbaar...

En, zijn het wel meerdere partities op 1 harde schijf of heb je misschien 2 schijven in je pc?
 
Laatst bewerkt:
Geen enkel effect, ik kan de d schijf alleen groter maken. de C schijf wil niet meewerken..:(
 
Nee dat zeker niet.. :D maar ik ben nu aan het kijken en ik denk dat ik de oplossing wel eens zou kunnen hebbe. Schijf D bestaat samen met de partitie van 10 gb. (bekijk het plaatje) uit een ''extended partition'' Het lijkt erop dat dat het probleem is. Ik laat het weten als ik het vanavond heb opgelost..:thumb: alvast bedankt voor jullie reacties
 
Probleem is opgelost, het was inderdaad het probleem dat hierboven beschreven staat. Ik heb de C schijf vergroot dus kan er weer lekker tegen aan.. bedankt voor jullie hulp.:thumb:
 
heey

ik zit eigelijk met hetzelfde probleem als roel0f had
ik kan ook niet bij mijn c schijf kiezen uitbreiden
maar bij mij is de d schijf en dat nieuwe volume daar is geen groen kader omheen of iets dat er op doet lijken dat ze bij elkaar horen
iemand een idee hoe ik toch c kan vergroten??
 
Probleem is opgelost, het was inderdaad het probleem dat hierboven beschreven staat. Ik heb de C schijf vergroot dus kan er weer lekker tegen aan.. bedankt voor jullie hulp.:thumb:

Helemaal top dat het je gelukt is... Ik heb namelijk ook dezelfde probleem en ik ben ook zover dat ik 2 patities heb. Zou je je oplossing in stappen kunnen uitleggen??? Dat zou Sanderr25 en ik zeker kunnen helpen...

Alvast bedankt voor je medewerking...

Mvg NickLatu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan