C: schrijf opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb wel degelijk gedefragmenteerd. Maar dit duurt zo lang (6 à 7 uur) dat ik het vaak maar niet doe. Kan het ook een keer 's nachts gewoon automatisch zoals in windows 7? dat zal namelijk goed uitkomen

Das ruim een half jaar terug met hetzelfde probleem en de daarbij behorende voorstellen.
Ruim tijd gehad om te sparen voor een extra harde schijf van 10 euro??

Jaja, ben er nog niet helemaal uit.

Sinds begin deze week is mijn comp super traag. Eerst wilde deze niet opstarten. Kreeg geen taakblak en geen iconen. Wel dat explorer.exe. normal.dll niet kon vinden. Toen maar een schijf erin geduwd. MS Works 8. Daarna kon ik gewoon weer werken.
Nou ja, gewoon. De comp is wel zeer traag. Niet altijd, maar het loopt regelmatig vast als ik internet opstart.

CPU kan dan soms wel tot 95% gaan. Ook als ik internet sluit blijft dit kb's slurpen.

Wat heb ik al gedaan.
1. Defragmentatie
2. Schijfopruiming
3. Foutcontrole

CCleaner heb ik gebruikt en mijn comp is in zeer slecht conditie. Iets van 1700 fouten. Maar het hersteld er maar 25.

Wat nu?

Ohja, ik heb IE8, XP Home ed en kabel

een nieuwe kopen, hij is oud en gaat bijna dood!

evt een usb-->ide kopen om je oude schijf extern te kunnen gebruiken (om data eraf te halen).

Dat is natuurlijk een antwoord, maar daar begin ik niet aan.

Gelukkig heb ik 2 schijven en ga ik daar wat data naar toe zetten. Dan windows opnieuw instaleren op c.
Of liever gezegt mijn neefje gaat dat doen.

je schijf is echt aan z'n laatste uren begonnen, dus redden wat je nog redden kunt!

voor 50 euro heb je tegenwoordig al een flinke harde schijf dus - mocht je een nieuwe nodig hebben!

succes in ieder geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan