C:\Temp\Installer2.exe niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

liberty

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Hallo allemaal,

Sinds 2 weken heb ik na een nodige format c "alles weer vers en schoon" en OS is: Win XP Pro incl SP2, en voor de rest is alles weer up to dat qua drivers enz.

Als Antivirus enz gebruik ik Norton system Works 2005, maar haal de meeste recente AV updates tussendoor ook nog direct van de Symantec site op.
Al paar maal een alert gehad van ene Trojandropper oid, maar verder erna via zowel o.a de panda online scan als de gewone norton scans geen virussen meer.

Verder op moment enkel recentste Spybot en Ad-aware tegen " vieze beestjes" en over binnenkort ook maar weer het prima prog Hyackthis gebruiken voor reg.cleanen enz.
Nu een vreemd probleem, maar mogelijk door iets heel anders onstaan?

Kan niet meer mijn ABNAmro site gebruiken: page not found dus, maar deze server is verder wel in de lucht en ben gister maar ff naar kantoor gegaan om ff snel iets online over te boeken.
Verder zijn alles andere sites gewoon toegankelijk.

Ook probeer ik pc regelmatig te onderhouden door bv. de mappen o.a Temp mappen regelmatig te legen, rest doet in N2005 de "one click button" naar mijn idee verder goed?

Deze C:\Temp\Installer2 .exe kan ik nu dan ook nergens terugvinden via zoekopties. maar kan dit te maken hebben met niet meer de bank-site kunnen bezoeken, lijkt me sterk maar ook al mag het lijken of ik beetje verstand vanpc heb: tegendeel is waar hahaha.
Wat is nu weet is via via aangeleerd beetje en vooral door de tig bloopers :p

Meer verhaal van "de klok kennen en de klepel niet weten";)

wie kan me in simpele taal advies geven?

groetjes, liberty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan