C toets werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens93

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
hallo,
op mijn laptop zit een leuke knop c die het niet doet. since dat vandaag mij laptop raad deeed nadat ik het F7 knop je had terug gedaan want die had ik perongelijk opgezogen doet hij helemaal niks meer op wat C ingedrukt houden. hij doet wel wat maar dan blijft hij ccccccccccccccccccccccccccccccc doen en als ik er 1x op druk doet hij niks ook niet als ik hem in blijf drukken ik moet er echt onder gaan zitten en hem dan wat buigen of iets en dan doet hij cccccccccccccccc dus iemand een oplossing?
greets rens

Je hebt het antwoord zelf al gegeven denk ik.
Er zal iets afgebroken of verbogen zijn.

Groeten Marcel

De knopjes op een laptop zijn er niet op gebouwd om ruw losgerukt en opgezogen te worden.
Heb je het knopje al vergeleken met een ander knopje?
Misschien zie je verschillen in het mechanisme onder het knopje.

Groeten Marcel

de c en de v zijn het zelfde en ik heb de F7 op gezogen en terug gezet dus ik snap de logika niet helemaal

Ik had niet begrepen dat je F7 had opgezogen en dat de "C" het nu niet meer doet.
Excuses.

Ik zie hier ook de logica niet van in

groeten en succes

nou jha maakt niet uit kan gebeuren maar goed op een of andere maniet doet hij het soms wel maar ik zie er geen regelmaat in zitten dus en als je een acer heb is het lastig zoeken op internet maar ik heb de c gekopieert en zo plak ik hem steeds en ik hoop dat hij snel gemaakt is want ik heb geen zin in dat hij naar reparatie moet want daar heb ik slehte herineringen aan:shocked:

ze hebben 2 keuzes ze werken of ze werken niet maar bedankt ik probeer nu systeem herstel maar ik denk dat dat niet gaat lukken en als ik gelijk heb moet ik iets anders gaan proberen. maar in ieder geval dank je wel

Ik ga hem morgen terug breng naar de winkel dus meer info volgt

't is al weer een tijdje geleden maar ik ben met mijn laptop naar de winkel gegaan daar het telefoon nummer van acer gekregen en acer gebeld. die vonden dat ik een systeem herstem moest doen en dat werkte ook niet dus moest ik heb maar opsturen. ik kreeg het telefoon nummer van UPS en die moest ik maar even bellen om een afspraak te maken dat ze mijn laptop op komen halen en nu kreeg ik gister een mailtje dat ik hem binnen 3 dagen hier kan verwachten:D dus ik hoop dat hij niet verder beschadigd is.
Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan