C:\windows\servicepackfiles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
2.366
Wegens opruimwerkzaamheden kwam ik deze map tegen. In het verlengde van de SP2-uninstallmappen vroeg ik me af of deze map eveneens straffeloos richting directory-hemel gezonden kan/mag worden.
 

Bijlagen

  • clipboard01.jpg
    clipboard01.jpg
    25,5 KB · Weergaven: 69
Confictius,

Waarschijnlijk wel. Is het servicepack al geinstalleerd? Dan heb je 75% kans van wel. Als je echter twijfelt is het beter om het te laten staan.

Je kan ook eerst een backupje ervan maken, dan verwijderen en kijken of je PC stabiel blijft. Doet ie dat, dan kan de backup ook weg, anders kan je m terugzetten.

Ik doe zoiets ook weleens op die manier, en voor mij werkt t :thumb:!
 
Het zijn backups van de oude Windows bestanden. Wanneer je het SP wilt deïnstalleren worden deze files teruggezet.
 
Ok, tnx. Gezien de hoeveelheid ruimt het lekker op wanneer ik het verweider. We gaan het proberen.

Tnx
 
2. c:\windows\servicepackfiles\i386\

NOTE: DON’T DELETE THIS FOLDER, JUST ALL THE FILES INSIDE! This folder only exists if you installed a service pack on XP, if you did a slipstream it won’t be here either. This folder is the same as the dllcache, but has the new files that were updated by a service pack. If you delete the dllcache, deleting this is just like finishing the job.
 
2. c:\windows\servicepackfiles\i386\

Beste XP_PC,

NOTE: DON’T DELETE THIS FOLDER, JUST ALL THE FILES INSIDE! This folder only exists if you installed a service pack on XP, if you did a slipstream it won’t be here either. This folder is the same as the dllcache, but has the new files that were updated by a service pack. If you delete the dllcache, deleting this is just like finishing the job.

Wil je deze tekst voor mij vertalen in het Nederlands?

Ik zit met het zelfde probleem. Windows verzameld voor mijn smaak teveel aan gegevens:
Wat zijn dat voor mappen?

C:\Windows\$hf_mig$
C:\Windows\$NtServicePackUninstall$
C:\Windows\$NtUninstallKB925902$
C:\Windows\$NtUninstallKB929338$
C:\Windows\$NtUninstallKB929399$

C:\$AVG8.VAULT$
C:\ Config.Msi deze map is leeg

Mag ik C:\Windows\Temp ongestraft leeg maken?
 
Het belangrijkste wat daar staat is: verwijder niet de map zelf, alleen de inhoud ervan.

Als je eens wilt schoonmaken raad ik je aan om te kijken naar CCleaner, dan hoef je niet zelf in mappen te gaan zitten met de risico's van dien.
 
2. c:\windows\servicepackfiles\i386\

Voor dat ik SP3 heb geïnstalleerd heb ik eerst een Image met Goost 2003 gemaakt.

Ik gebruik CCleaner v2.14.763.

De niet afgevinkte regels begrijp ik niet.
Zou jij mij daar meer duidelijk in willen geven?

War moet ik een vinkje plaatsen, om van de eerder genoemde file, dan wel mappen af te komen?
 

Bijlagen

  • CCleaner Windows.jpg
    CCleaner Windows.jpg
    56,5 KB · Weergaven: 35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan