C:\WINDOWS\system32\drivers\mchInjDrv.sys removed. hoe kan ik die herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daancatch22

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2010
Als gevolg van een virus is

C:\WINDOWS\system32\drivers\mchInjDrv.sys: Removed.
C:\WINDOWS\system32\drivers\mchInjDrv.sys: Trojan.Small-4369 FOUND

Hoe kan ik die herstellen; weet iemand dat?
Hoor het graag.
Groet, Daan

Die naam staat voor "mad code hook injection driver" en word door onder andere a-squared gebruikt ,maar soms ook door malware.
Neem aan dat je het wilt herstellen omdat een anti-malware programma niet meer goed werkt zelf zou ik dan dat programma opnieuw installeren.
En er natuurlijk wel voor zorgen dat het niet opnieuw verwijderd word.

Die naam staat voor "mad code hook injection driver" en word door onder andere a-squared gebruikt ,maar soms ook door malware.
Neem aan dat je het wilt herstellen omdat een anti-malware programma niet meer goed werkt zelf zou ik dan dat programma opnieuw installeren.
En er natuurlijk wel voor zorgen dat het niet opnieuw verwijderd word.

Bedankt voor reactie! Is het dus een programma van de virusscanner? Zou ik die opnieuw moeten installeren?
Groet, Daan

Onder andere een onderdeel daarvan en natuurlijk niet van alle anti-malware programma's.
Tja dat lijkt me het makelijkste en het snelste als je jezelf overtuigd heb dat het bestand daar ook bij hoord anders zou het geen zin hebben.

En als ik zo even naar een uitslag op VirusTotaal kijk met 5 van de 43 av proggies komt het erg dicht bij dat het wel eens een valse positieve kan zijn hoe ze dat noemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan