C:\WINDOWS\System32\klhhweck.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobboiten

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
Hey,
Ik kan dus het volgende bestand niet vinden als ik me PC opstart. Ik krijg dan wanneer ik inlog op me eigen naam/accout een fout melding dat hij het bestand niet kan vinden.

BTW ook doet me video kaart het niet meer :S ik had eerst gewoon directx 9.0c geïnstalleerd en speelde vrolijk games maar opeens als ik de laatste dagen een game opstart zegt hij dat de video kaart compatible moet zijn met directx 9.0c (die er dus opstaat)

Er is niks aan me pc veranderd of wat dan ook dus vindt het een beetje vreemd. Misschien dat dit ook aan het ontbrekende bestand ligt.

P.S Ik ben geen dombo dus ik heb al een aantal keer de drivers opnieuw geïnstalleerd, ook nieuwste versie gedownload van Nvidia.com en natuurlijk ook al een aantal keer directx 9.0c opnieuw geïnstalleerd

P.S.S het gaat om een Nvidia Geforce4 MX 440 AGP8X

Ook al systeemherstel uitgevoerd?
Ga er overigens maar vanuit dat die .dll ellende inhoudt en dat je blij mag zijn dat íe niet gevonden wordt. Zonder het "hard" te kunnen maken, geloof ik nooit dat Windows een dergelijke "l ullige" naam als .dll herbergt.

Laatst bewerkt:
Neej nog niet... Ben iet zo'n held met Windows hoe voer ik die uit? Het is Windows XP btw

Heb je de pc op spyware gescand en dingen laten verwijderen?

Waarschijnlijk wel, nu staat er alleen nog een verwijzing in het opstart gedeelte.
Ga naar start > uitvoeren > type hier msconfig in, ga naar tabblad opstarten en haal het vinkje weg waar dat DLL bestand genoemd wordt. Afsluiten en de pc opnieuw opstarten.

Scan daarna de pc met Superantispyware free version:
http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html

Typ in de Help functie onder de Windows startknop een "systeemherstel" en lees wat het doet en hoe je er komt.

Laatst bewerkt:
Ok bedankt jongens de error is nu weg maar wat nu te doen met die Directx 9.0c probleem dat ik heb?

Paardenmiddel?

Apparaatbeheer, rechtse klik op videoadapter en dan kiezen voor "installatie ongedaan maken". Daarna pc opnieuw opstarten en geduldig wachten totdat Windows de "beroerde" eigen adapter gaat gebruiken.

Zorg vooraf voor een driverdownload (de laatst bekende van jouw videokaart).

Als Windows is opgestart, installeer dan die driver.

Goed dat 't weer werkt.

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Mbam en daarom nog een (vrijblijvend) adviesje:

Heb je Ad-Aware 2008 en Spybot Search and Destroy? Zo nee, download ze eens en laat ze ook eens het systeem scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan