PitrPaulus
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2006
Sinds ca. 2 maanden loopt mijn map C/Windows/TEMP dagelijks stampvol met mappen die eruit zien als enorme cijfer/letter-reeksen: duizenden soms per dag (terwijl ik de computer ca. 2 uur per dag gebruik voor Mail+Internet), bijv. map: E08HG78GHWKMSK8J45e5j7f98KN5 en meer van die reeksen.
Als ik map open staan er per map meest twee bestandjes in met de extensie: .HPJ en .RTF / bijvoorbeeld CMMGR32.HPJ en CMMGR32.RTF, en WINHELP.HPJ en WINHELP.RTF en HPFDJ200.HPJ en HPFDJ200.RTF en meer.
De computer wordt er zeer traag van.
Nu ga ik elke dag maar naar die map, via de verkenner en leeg deze.
Inmiddels ben ik erachter dat WINDOWS-zélf dit veroorzaakt. Ik zie de C\Windows\TEMP map vol lopen als Windows een scan doet of defragmenteert of gewoon een tijdje 'niks' doet. Het zijn een soort HELP-bestanden en bestanden die ee printer nodig heeft. (Ik wil er juist van-af) Als ik probeer een bestand te openen krijg ik telkens een melding dat het bestand niet-te-lezen is.
Noch m'n mailprogramma, noch Internet, FireFox browser, noch ACDsee noch AVG-antivirus of wát dan ook creëert (onverwijderbare) bestanden in de TEMP map. Hij loopt niet vol als ik deze programma's gebruik.
Hopelijk heeft iemand enig idee hoe zoiets kan ontstaan. Ik weet het niet meer.
Alvast dank voor Uw gewaardeerde hulp.
PitrPaulus
Als ik map open staan er per map meest twee bestandjes in met de extensie: .HPJ en .RTF / bijvoorbeeld CMMGR32.HPJ en CMMGR32.RTF, en WINHELP.HPJ en WINHELP.RTF en HPFDJ200.HPJ en HPFDJ200.RTF en meer.
De computer wordt er zeer traag van.
Nu ga ik elke dag maar naar die map, via de verkenner en leeg deze.
Inmiddels ben ik erachter dat WINDOWS-zélf dit veroorzaakt. Ik zie de C\Windows\TEMP map vol lopen als Windows een scan doet of defragmenteert of gewoon een tijdje 'niks' doet. Het zijn een soort HELP-bestanden en bestanden die ee printer nodig heeft. (Ik wil er juist van-af) Als ik probeer een bestand te openen krijg ik telkens een melding dat het bestand niet-te-lezen is.
Noch m'n mailprogramma, noch Internet, FireFox browser, noch ACDsee noch AVG-antivirus of wát dan ook creëert (onverwijderbare) bestanden in de TEMP map. Hij loopt niet vol als ik deze programma's gebruik.
Hopelijk heeft iemand enig idee hoe zoiets kan ontstaan. Ik weet het niet meer.
Alvast dank voor Uw gewaardeerde hulp.
PitrPaulus