C:/windows/../windows live contacts = 1GB groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Ik ben een pc aan t opruimen wegens ruimte gebrek. Nu kom ik er achter dat een map bijna 1GB groot is. Het is de map:

C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts

Hier staan sub-mappen in met namen als {241a9b8a-861b-4bf5-a45f-255c90bf4cc0} en live-mailadressen. In sommige van deze mappen staan weer andere mappen met namen als "real" en "shadow" en daarin bestanden als "contactcoll.cache"

Wat doen deze mappen en wat moet ik ermee. Kan ik ze ongestraft weggooien?

Ik verwijder deze map wel. Maar. Weet niet of het ondertussen kwaad doet. Ik merk niks.

ok, 't heeft op één of andere manier iets met MSN te maken zo aan de bestandsnamen te zien, maar het is niet de map waar bijv de chat-historie wordt bewaard... Ik wacht nog even op andere reacties, het is niet mijn pc...

bedankt alvast

de chat history wordt bewaart in mijn documenten/ Mijn gesprekgeschiedenis

Ik heb die map ook. En daar staan ook steeds e-mails in .en ik verwijder het.

@Snijworst: De inhoud van die map mag leeg (incl. evt. submappen) als je WLM op dat moment helemaal afgesloten hebt. Laat de map zélf staan, veiligheidshalve.

Tijs.

@Snijworst: De inhoud van die map mag leeg (incl. evt. submappen) als je WLM op dat moment helemaal afgesloten hebt. Laat de map zélf staan, veiligheidshalve.

Tijs.

Zo, weer een giegje verdient...

Ook de map C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\temp is een GB. Doen we ook meteen maar even...

Dat zijn tijdelijke bestanden die je gewoon kunt verwijdderen zonder problemen. Soms zijn ze nog ik gebruik bij een programma en kun je ze niet wissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan