C++

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Ik was dev c++ aan het gebruiken, maar heb het verwijderd. Reden: Zodra je iets wilt compileren en het programma start, zijn dingen zoals #include <iostream> en enz, al gedeclareerd. Ik wil graag een compiler die gewoon leeg is wanneer je het opstart opdat ik zelf de code kan typen. Kent iemand zo'n compiler? Alvast bedankt.

De automatisch gegenereerde code is in principe het minimum wat je nodig hebt om een applicatie te schrijven. Enkel de using-directive is niet noodzakelijk. Voor de rest moet elke applicatie een main-functie hebben en zal je voor het gebruik van std::cin/std::cout ook de header "iostream" moeten includen. Om eerlijk te zijn zie ik dan ook helemaal geen toegevoegde waarde om deze code handmatig te schrijven. En als je dat dan per se wel toch wilt, wat is er dan mis met de toetscombinatie 'ctrl + a' + delete?

De automatisch gegenereerde code is in principe het minimum wat je nodig hebt om een applicatie te schrijven. Enkel de using-directive is niet noodzakelijk. Voor de rest moet elke applicatie een main-functie hebben en zal je voor het gebruik van std::cin/std::cout ook de header "iostream" moeten includen. Om eerlijk te zijn zie ik dan ook helemaal geen toegevoegde waarde om deze code handmatig te schrijven. En als je dat dan per se wel toch wilt, wat is er dan mis met de toetscombinatie 'ctrl + a' + delete?

Ik wil gewoon de ***code niet zien wanneer ik de compiler opstart

Hmmm dus je wil code niet zien als je opstart maar het wel meteen daarna intikken omdat je ze nodig hebt.... ok...
Notepad ++ al eens geprobeerd?

Hmmm dus je wil code niet zien als je opstart maar het wel meteen daarna intikken omdat je ze nodig hebt.... ok...
Notepad ++ al eens geprobeerd?

WTF is dat?Kun je daarmee c++ code schrijven?

Ik wil gewoon de ***code niet zien wanneer ik de compiler opstart

+

WTF is dat?Kun je daarmee c++ code schrijven?

Denk je nu werkelijk dat deze manier van reageren een positieve bijdrage levert aan het vinden van een oplossing? Zou je zelf bijvoorbeeld iemand willen helpen die op dergelijke wijze met je communiceert? Ik niet, en ik denk velen met mij.

Yanik,
Door zo te reageren en te antwoorden wordt de aangeboden hulp al zeer snel nul.
De hulp die je hier krijgt is gratis, respecteer dat.
Ben je het met de antwoorden niet eens dan kun je overwegen om naar een programmeer forum te gaan.

Ondanks dat ik de manier van communiceren ook beneden pijl vind, ga ik 't toch maar proberen.

Je moet naar de map van Dev-Cpp gaan, dan naar Templates. Dan moet je het tekstbestand genaamd ConsoleApp_cpp.txt (voor Consoles voor C++) leegmaken.

Ik snap alleen niet waarom je dat zou willen :confused:

Ondanks dat ik de manier van communiceren ook beneden pijl vind, ga ik 't toch maar proberen.

Je moet naar de map van Dev-Cpp gaan, dan naar Templates. Dan moet je het tekstbestand genaamd ConsoleApp_cpp.txt (voor Consoles voor C++) leegmaken.

Ik snap alleen niet waarom je dat zou willen :confused:
Ik heb mijn eigen reden. Bedankt voor de hulp, vergeef aub mijn gebrek aan mijn manieren, het is niet beledigend bedoeld, het is gewoon mijn manier van communiceren met enthousiasme. Btw kent iemand specified reserved keywords in c++? Je weet wel asm, auto, bool en enz. Mijn vraag is: Heb jullie die allemaal onthouden of gewoon op een stuk papier geschreven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan