c000021a Fatal Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb al een hele lange tijd het volgende probleem:

Telkens als ik mijn computer herstart krijg ik een BSOD met de foutmelding c000021a Fatal Error.. Daarna start hij opnieuw op en krijg ik weer dezelfde melding en dat gaat zo de hele tijd door... de enige manier om dat te omzeilen is de computer uit te zetten 2-3 min. wachten en dan opstarten.. daarna loopt hij wel gewoon goed door.. Ik heb Windows Vista Ultimate 32-bit geïnstalleerd staan. Weet iemand hier misschien een oplossig voor zodat ik wel gewoon goed kan herstarten want het is wel heel erg vervelend, zoals jullie wel kunnen begrijpen..

bestanden teruggeplaatst.

Ik had hetzelfde probleem.
Ik kon nog wel in veilige modus starten maar ene herstelpunt terughalen maakte niet uit.

ik ben gaan snuffelen op de diverse fora en kwam iets tegen, iets met een .dll, waardoor ik me bedacht dat ik een aantal bestanden had verwijderd. Ze stonden me in de weg en wilde weten of eht kon. Dus niet weggegooid maar even in een mapje gezet.
Stom dus dat ik dat was vergeten.
Ik heb die bestanden nu teruggezet waar ze stonden en hij start weer als een zonnetje.

Bij mij ging het om 4 bestanden; ffasttun.ffa, ffasttun.ffl, ffasttun.ffo en ffasttun0.ffx

geen idee waar ze voor dienen, maar als ik ze weg haal is het dus foute boel.
ik hoop voor je dat je hier iets mee kunt.

Caroline

Reactie #1

Hey Caroline,

Bedankt voor je reactie, alleen kan ik er helaas niet veel mee...
Ik heb namelijk zelf geen bestandjes verplaatst of gewijzigd...
Maar ben wel blij voor jou, dat het nu goed loopt!

Groetjes Maikel

dan kan ik je aanraden om te googlen op de fout c000021a
dan krijg je vele fora en antwoorden. Misschien dat daar jouw oplossing wel bijzit.

Succes

Hoi !

Gewoon opstarten van de Vista-DVD en een repair-install doen !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan