c000021a

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barich

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Berichten
18
Ik krijg het blauwe scherm bij het opstarten van windows. Dit is de foutmelding:

***

STOP: c000021a {onherstelbare systeemfout}
Het systeem proces windows logon process is onverwachts afgebroken met de status: 0x0000005 c0x00000000 0x00000000
Het systeem is afgesloten.

***

Ik heb nog gevoelige data op mijn windows schijf staan, ik heb nog geen back up kunnen maken.
Ik heb windows xp pro met sp2, met een winxp cd sp1, en een cabel account met datalimiet, dus ik hoop dat ik sp2 niet opnieuw hoef te downloaden.

Ik denk zelf dat het probleem is veroorzaakt door de windows skin XPize, maar ik gebruik deze skin al wat langer zonder problemen. Het probleem is geen hardware probleem, omdat ik nu op de zelfde pc zit met linux.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
welkom bij helpmij.

tijdens het opstarten druk je op f8 en dan kom je in de veilige modes daar kies je voor laatst bekende werkende configuratie.
kijk eens wat er dan gebeurdt.

even een andere vraag ben jij de barich die bij aso een varken als avatar heeft.
zo ja die kun je hier ookonder je naam zetten.
 
Nope ook al geprobeerd... er idd niet bijgezed.
Veilige modus ook al geprobeerd ;)

Ja ik ben de Barich van ASO, maar mn barich plaatje is te groot voor helpmij :p
Zodra mn windows weer werkt zal ik weer gaan soepen xD :p
 
Kun je via linux niet bij de bestanden om ze veilig te stellen.
 
Deze linux kan geen ntfs schijven zien.

Waar staat precies het windows register? of is dat niet echt een bestand?
Als het moet download ik ergens anders wel een linux die wel ntfs kan lezen, maak ik een back up, en installeer ik windows opnieuw.
Kan dat?
 
Ik heb iets verkeerds gedaan, en nu is de partitie met windows weg. Ik zet deze op vraag beantwoord, en ik open een nieuw topic over bestanden terug vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan