CA 45 kabel driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

leander24

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo, ik heb een nokia 2680 met een CA-45 kabel driver, maar als ik die op mn pc aansluit (windows vista) dan zegt ie dat de drivers geinstalleerd moeten worden.

Maar ik heb geen drivers en ik kan ze ook nergens vinden.

Weet iemand misschien waar ik de CA 45 driver kan vinden?

Heb je al wel de Nokia PC Suite geïnstalleerd dan?
Kijk even hier, selecteer je telefoon en download en installeer de Nokia PC Suite.
Rechtstreekse link voor jouw toestel (nederlandse versie): hier

Succes,

Tijs.

Heb je al wel de Nokia PC Suite geïnstalleerd dan?
Kijk even hier, selecteer je telefoon en download en installeer de Nokia PC Suite.
Rechtstreekse link voor jouw toestel (nederlandse versie): hier

Succes,

Tijs.

Bedankt voor je reactie, ik heb de nokia pc suite gedownload, maar als ik op telefoon aansluiten druk dan blijft hij op dit scherm staan dat betekent blijkbaar dat ie de telefoon niet herkent

naamlooscvo.th.jpg
[/URL][/IMG]

Telefoon staat aan en is niet vergrendeld (hetzij met schuifje, hetzij met toetsenbordbeveiliging)?

Meer tips heb ik niet. Anders Nokia bellen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Tijs.

De nokia pc suite geeft drivers voor alle soorten kabels behalve voor de CA 45 kabel, en dat is de enige kabel die op mijn telefoon past :confused:

Oh en als ik de kabel in de pc steek dan vraag ie om een USB serial controller maar die kan ook nergens vinden

Je weet wat je te doen staat (had ik al geschreven): Nokia bellen.
PS: Ik ga er wel van uit dat die CA-45 kabel een originele Nokia kabel is, anders krijg je waarschijnlijk weinig support van Nokia.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan