.cab file error?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imrani

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Berichten
21
Ik heb een systeem nu ongeveer een maand, maar ik kan bijna niks uitpakken bestaande bestanden of nieuwe demo spellen die ik heb gedownload zijn bijna allemaal corrupt...het is dan vaak de .cab file....

De bestanden willen wel op mijn oude systeem uitpakken...ook heb ik een andere vraag soms gaat mijn computer in een soort van stand by mode waarbij ik een blauw scherm met wit tekst en de volgende foutmelding krij MEMORY_MANAGMENT en met de mededeling dat als dit de eeste keer is dat ik opniew moet opstarten en anders systeembeheer moet raadplegen de tekst eindigt met een geheugendump info.

Weet iemand meet over een van deze problemen?
ik weet echt geen raad winkel waar ik de computer heb gekocht zegt telkens opnieuw partitioneren en installeren heb ik al een aantal keren gedaan en dat wilt niet helpen....hopelijk kan iemand hier mij verder helpen.

Alvast bedankt,

Imran.
 
Nieuw systeem.

Je hebt een nieuw systeem en zelfs na het formatteren gaan de meest simpele opdrachten de mist in.

De foutmelding die je beschrijft laat bij mij geen licht branden maar omdat je het systeem kant en klaar gekocht hebt (tenminste daar ga ik nu van uit) is het onwaarschijnlijk dat een software fout de oorzaak van je probleem is.

Heb je al eens een bestand uitgepakt na een kale installatie van Win XP? (dus na de installatie van WIN XP en slechts de noodzakelijke drivers?)

Zo ja en het gaat nog steeds fout dan ligt de verantwoordelijkheid bij de leverancier van je systeem en kun je dus garantie claimen.

Klanten aan het lijntje houden door ze maanden lang te laten formatteren etc. is een populaire truc om je de garantie periode uit te loodsen.

Voor zover ik het probleem bekijk is het een probleem van de leverancier en niet van jou.

Een brakke Win XP cd rom die die fout eventueel zou kunnen veroorzaken is ook een tekortkoming in de prestatie die je winkelier heeft geleverd.

Kortom na 2 keer formatteren heb je ruimschoots voldaan aan de adviezen die de winkelier je gaf en heeft hij verder de plicht om voor een deugdelijk produkt te zorgen.

Kortom niet verlegen zijn en je recht op garantie claimen.

Suc6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan