cache tekstvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agent

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Hallo,

Als laatste aan mijn invulpagina zou ik willen toevoegen wanneer de gegevens verstuurt zijn dat mijn tekstvakken leeg zijn.
Hiermee bedoel ik, wanneer ik "Wa" intype mag er geen verwijzing zijn naar mijn vorige verstuurde gegevens.(Waar ik bijvoorbeeld Walter intypte)

Ik probeer text.text = String.empty

Alvast bedankt.

Ik denk dat je de instellingen van een browser bedoelt, daar kan je niks aan veranderen, dat is aan de gebruiker. Je kan eventueel elke keer de naam (id) van de tekstvelden veranderen (id genereren), dat zou wel eens kunnen helpen.

Ik denk dat je de instellingen van een browser bedoelt, daar kan je niks aan veranderen, dat is aan de gebruiker. Je kan eventueel elke keer de naam (id) van de tekstvelden veranderen (id genereren), dat zou wel eens kunnen helpen.

Dus ik kan de cache niet leegmaken?

Alleen van je eigen browser.
Maar waarom zou je dit willen? Gebruiken meerdere mensen dezelfde browser op een werkplek? Dan kan je waarschijnlijk in die enkele browser -die gedeeld wordt door gebruikers- de instellingen zo zetten dat input niet opgeslagen wordt. Maar dan moet je er ook voor zorgen dat gebruikers de instellingen niet kunnen wijzigen.

Ik weet trouwens niet zeker of dit wel klopt, misschien kan je caching wel verbieden in je ASP. Ik zal eens kijken.

Laatst bewerkt:
Alleen van je eigen browser.
Maar waarom zou je dit willen? Gebruiken meerdere mensen dezelfde browser op een werkplek? Dan kan je waarschijnlijk in die enkele browser -die gedeeld wordt door gebruikers- de instellingen zo zetten dat input niet opgeslagen wordt. Maar dan moet je er ook voor zorgen dat gebruikers de instellingen niet kunnen wijzigen.

Ik weet trouwens niet zeker of dit wel klopt, misschien kan je caching wel verbieden in je ASP. Ik zal eens kijken.

Inderdaad JP, meerdere mensen gebruiken de zelfde browser om hun gegevens in te vullen. Ik wil dus niet dat mensen de gegevens zien van de voorgaande personen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan