Cachegeheugen wissen en cookies verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Ik krijg dit te zien: Cachegeheugen wissen en cookies verwijderen

Dit is een Google - aangelegenheid.

Waarom ontstaat dit?
Waarom moet ik dit toepassen?

Alle voor de PC herkenbare wachtwoorden zijn dan weg.

Kan ik dit omzeilen?

Hoi Franky1234

Ten eerst in Internet opties moet je bij geavanceerd vierkantje ''De map met tijdelijke internet bestanden leegmaken wanneer de browser word afgesloten'' UIT-vinken !
vervolgens dan in je Internet brovser in je opdracht balk moet je toevoegen tekentje voor Internet geschiedenis te schoonmaken ( kijk plaatje ! ), vanuit die opdracht venster je kan controleren wat moet en wat niet uit geschiedenis mag gewist worden ...

5402d217c108d-CACHE_%21.gif
ScreenShot001.jpg

Laatst bewerkt:
hoe dan?

Hoi,

Ik heb Windows 7.
Ik zie niet waar ik moet starten met datgene wat je opgeeft.

Franky

:( Maar dat boven bij mij is ook windows 7 en je moet proberen precies zo doen zoals op plaatjes boven aangegeven is, op opdracht balk op een lege plek met rechte muis-kant klikken en volg maar rest, plus in Internet instellingen die daar vierkantje uit vinken kan je ook ...

Dank je.
ik ga het proberen.

Ik zie en kom niet waar jij zit
Kan ik daar ook komen vanuit Google?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus bedoeling is dat je in jouw opdracht-balk die klein tekentje van Internet geschiedenis toevoegen kan ( daar staat toch opdrachten toevoegen of verwijderen ! ) .. snap je ? :( via venster Internet geschiedenis dan als je op klikt je kan eigen controle hebben wat verwijdert mag worden ..

Laatst bewerkt:
Nee bij Internet opties en dan bij geavanceerd moet je alweer die klein vierkantje ( zoals op plaatje nr. 2 ! ) UIT-vinken ..

lukt niet 2.0

sorry - ik mis een eerste stap
kom er zo niet uit
zal proberen uit te zoeken via |Google

Dank voor je uitleg

:confused: Ech jammer dat je niet uitkomt :(

Opdracht-balk is gewoon onder nu jouwe Url balk met allerlei tekentjes zoals mailen printen kopiëren enz.. en als je op een lege plek met rechte muis-kant klikt krijg je submenu in welke je meteen kan zien opdrachten toevoegen of verwijderen, verder op als je klikt kan je zien weer volgende venstertje ( zoals boven op plaatje zie je dan aanpassen ! ) via welke je nu in jouw eigen opdracht balk toevoegen tekentje van Internet ( browser ) geschiedenis kan ..

Laatst bewerkt:
:o Och is dat zo ?? maar phuuh die heb niet gemerkt dan :o in dit geval weet niet hoe die in Chrome zoiets instellen moet ..:confused:

@franky1234
Geef even aan welke browser (Google Chrome, IE, of FireFox enz.) dat je hebt zodat ik je vraag kan verplaatsen naar de juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan