cacheman probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrlorje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
4
Goedemiddag.
Ik ben ergens op t internet Cacheman tegengekomen om je geheugen te optimaliseren. Veel goede berichten dus ik probeerde het ook. Na het installeren en de wizards doorlopen te hebben kwam ik erachter dat mijn pc enorm traag is geworden. Dit gaat hem niet worden, dacht ik, en verwijderde het programma weer. Daarna schoot het pas te binnen dat de instellingen gewoon bewaard bleven. Ik heb daarna alles geprobeerd, tot het scannen van het register met verschillende tools, tot het resetten van mijn bios (om te kijken of het daarin zit..). niets hielp. Na het opnieuw installeren van Cacheman heb ik gekeken of er ergens een hersteloptie was.. Die was er wel, maar die wordt pas aangemaakt op het moment van installatie, dus het aangemaakte herstel profieltje is gemaakt van mijn trage systeem.

Nu is er de optie om een profiel vanaf een andere pc te laden, maar ik vroeg me af of het profiel 'initial settings' niet gebonden is aan de hoeveelheid RAM, timings enz.

Zijn er nog opties die ik over het hoofd gezien zou kunnen hebben voor het terugzetten van mijn geheugen? Mijn dank zou wederom groot zijn.
 
Welk besturings-systeem heb je?

En kun je met systeemherstel niet terug naar een punt VOORDAT je Cacheman de 1e keer installeerde??
 
heb windows xp home. En vanwege wat schadelijke files op mijn pc heb ik tijdens het verwijderen van deze files systeemherstel tijdelijk moeten uitschakelen. Geen slimme zet dus achteraf.



EDIT: schijf opnieuw geformatteerd, probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan