caesar 3 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
onlangs nog eens caesar 3 geinstalleerd op pc, maar als ik het spel wil spelen zegt hij op een gegeven moment: missing cd: please replace your cd in de cd-rom drive(of zoiets) het is een origineel spel, dus niet gekopieerd, gedownload... ik heb het spel gekregen bij de pc die ik 5 jaar geleden kocht, intussen is er nu wel een andere windows op, maar dit mag tog geen probleem zijn?
 
't Is natuurlijk al wel een ouder spel, uit 1998 of zo dacht ik.
Misschien kun je de compatibiliteit (wat een rotwoord) veranderen: klik rechts op de snelkoppeling van Caesar>klik op eigenschappen en zet hem in het tabblad Compatibiliteit op bv. Win98.

@ Kevin:
onlangs nog eens caesar 3 geinstalleerd
 
zat ik ook aan t dneken maar als hij de cd niej kan vinden dan heeft dat tog nix te maken met compatibilli tijd (als k t zo uit me hoofd zeg:p )??
 
Als je wil spelen moet wel de cd in de drive zitten anders doetie niet zoveel

succes
 
Geplaatst door techie
Als je wil spelen moet wel de cd in de drive zitten anders doetie niet zoveel

succes

neem aan dat skelle die wel heeft(origineel spel)
 
als hij zegt dat hij dat spel gekregen heefd bij zijn pc....dan is dat wel logiesch...

maar skelle....heb je al geprobeerd om m opnieuw te instaleren of werkt dat ook niet??.....
 
al zeker 100 maal opniew geinstalleerd:p nee, maar tog wel al enkele keren, kan dit komen omdat het nu een andere windows 98 is? ik bedoel van een andere cd en dus ook een andere cd-key(originele windows 98)ook het moederbord en processor en al zijn veranderd
 
je weet ook cker dat er nix mis is met de cd of cd-drive??.....

anders kan j een no-cd crack op zoeken maar ik geloof dat ik geen site hier neer mag zette.....maar miss werkt t daar mee:thumb:
 
dat laatste zal ik es proberen, bedankt:) tis wel illegaal maar ze moeten maar maken dat hun spel werkt:p
 
nops, het werkt nog steeds niet, al 3 no cd cracks geprobeerd:(, ook al de andere cd-rom drive geprobeerd, maar het wil nog steeds niet lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan