• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

calculatie uitkomsten in word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankcoster

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Ik heb een aantal prijzen gecalculeerd deze wil ik graag automatisch(via knop) mergen met een word bestand en dan uitprinten bij de klant. Kan dit?

Frank

In deze topic wordt hetzelfde gevraagd (al is het daar dus nog niet opgelost). Er staat wel een nuttige link in.

Wigi

Kijk in Word eens bij de optie "Afdruk samenvoegen". Die zit volgens mij in het menu "Extra", maar aangezien ik op Linux zit kan ik dat even niet nakijken. Ik denk dat dat precies is wat je zoekt.

nee dat werk niet kan geen excel selecteren

Kijk in Word eens bij de optie "Afdruk samenvoegen". Die zit volgens mij in het menu "Extra", maar aangezien ik op Linux zit kan ik dat even niet nakijken. Ik denk dat dat precies is wat je zoekt.

Frank,

Probeer onderstaande bijlage dan eens uit?

Sla ze eerst allebei voor het gemak op in een map.
Open dan het Word document. En probeer uit wat daar staat.

Lukt het?

Bijlagen

bedankt maar het word document bestaat uit tekens kan niet lezen.

Frank,

Probeer onderstaande bijlage dan eens uit?

Sla ze eerst allebei voor het gemak op in een map.
Open dan het Word document. En probeer uit wat daar staat.

Lukt het?

frankcoster,

kun je hier a.u.b. (hoe mijn voorbeeld er bij jou dan uitziet) een schermafdruk van maken en dit hier plaatsen?

Welke Word versie heb je eigenlijk?

Koosl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan