• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

calculeren met US date/time

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbi

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
9
Bekijk bijlage OVA parkeerdata test.xlsInrijdatum: Sep 1 2013 12:10AM

Sep 1 2013 4:11PM


DatumTijdINRIJ: Format(Mid([INRIJTIJD];5;2) & " " & Mid([INRIJTIJD];1;3) & " " & Mid([INRIJTIJD];8;4) & " " & Mid([INRIJTIJD];13;5)) & " " & Mid([INRIJTIJD];18;2)

DatumTijdBETAALTIJD: Format(Mid([BETAALTIJD];5;2) & " " & Mid([BETAALTIJD];1;3) & " " & Mid([BETAALTIJD];8;4) & " " & Mid([BETAALTIJD];13;5)) & " " & Mid([BETAALTIJD];18;2)

parkeerduur: DateDiff("mm";[DatumTijdBETAALTIJD];[DatumTijdINRIJ])

het resultaat van mijn calculatie velden is #Func!

wie kan mij helpen bij het correcte resultaat namelijk de parkeerduur als verschil tussen betaaltijd en inrijtijd? ik heb het originele csv bestand geconverteerd naar een xls bestand want uiteindelijk dien ik het csv bestand in te laden in acces en dan daarmee de parkeerduur te berekenen dmv calculated fields datdiff
 

Bijlagen

  • OVA parkeerdata test.zip
    21,5 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Een klein xls voorbeeldbestandje met wat je al hebt en wat je precies wilt zou ons helpen
 
Een klein xls voorbeeldbestandje met wat je al hebt en wat je precies wilt zou ons helpen

ik heb poging gewaagd om csv bestand te uploaden maar hij geeft aan invalid file? en acces bestand is te groot...
 
Verklein het csv bestand
Een stuk of 20 relevante rijen moet voldoende zijn.
Eventueel kun je het nog 'zippen' of 'rarren'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan