calendar ipv agenda in korte weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

kachtem

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Via de optie "korte weergave dokken" (door rechts te klikken op het agenda icoontje) zie ik op mijn startpagina van outlook de kalender.Helaas zie ik enkel afspraken staan die in "calendar" zijn ingegeven, en niet deze die in "agenda" zijn ingegeven.
Hoe kan ik mijn afspraken uit mijn agenda daar laten zien?

Mag je even uitleggen waar je dat doet, want ik zie de optie nergens... En welke Outlook versie hebben we het over?

Het betreft outlook 2013.
Links onderaan staan er 4 icoontjes: een enveloppe (mails), het kalendericoontje, een icoontje met 2 ventjes en een icoontje met 3 stippen.
Als ik rechts klik op het kalendericoontje kan ik "Kort weergave dokken" aanvinken.
Dan verschijnt rechts een kalendertje met de huidige maand.
Maar daaronder staat "U hebt niets gepland in de komende 7 dagen".
Als ik dan terug links onderaan op het kalendericoontje klik met de linkermuistoets, en ik dus in het agenda tabblad zit, dan heb ik nochtans heel wat afspraken staan in mijn agenda.
Links in beeld staat er "Mijn agenda" met daaronder "calendar" en "agenda" die kunnen aangevinkt worden.
Als ik calendar aanvink dan krijg ik die ook te zien, en kan ik daarop afspraken plaatsen.
Als ik dan terugkeer naar het tabblad met mijn mails dan staat die taak die ik in calendar had ingevuld er wel op.
Vandaar dus mijn vraag: hoe kan ik ook de taken die in "agenda" staan in die korte weergave zichtbaar krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan