'Calendar Item' Outlook in WLM?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VsChoice

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2014
Berichten
2
Beste,

Op mijn laptop gebruik ik Windows Live Mail [windows 7].
Nu krijg ik regelmatig 'calendar items' toegestuurd die [denk ik] met Outlook Calendar gemaakt zijn.
In WLM krijg ik dan een leeg bericht met een bijlage.
Althans WLM geeft het bijlagesymbooltje weer, maar ik kan geen bijlage vinden.

Kortom het 'calendar item' van Outlook wordt niet herkend. [wat misschien ook logisch is]

Heel soms [maar meestal niet] opent automatisch Outlook, wat ik verder nooit gebruik,
dan kan ik wel de calendar item inzien en dan heb ik iig de gegevens die ik nodig heb....

Nu mijn vraag is er een oplossing voor dit probleem? [zonder dat ik moet overstappen op outlook]

Mvrgr, Vincent
 
Hallo Vincent.

WLM kan er niets aan doen denk ik. Je moet de instellingen van outlook aanpakken. Ga bijvoorbeeld naar opties (tandwiel) bekijk daar eens wat je allemaal kunt doen en klikken. Volgens mij kun je zelfs die kalender verwijderen en nog veel meer instellingen tackelen. Wel even goed nadenken voordat je iets definitief verwijderd, want ongedaan maken gaat dan niet meer. Hoop dat je ermee vooruit kunt. Log in bij outlook.

tandwieltje.JPG
 
Hoi Manamana,

Bedankt voor de snelle reactie. Al begrijp ik niet goed wat je bedoelt...
Wat voor invloed hebben de instellingen outlook [die ik dus nooit gebruik] op extern gestuurde mailtjes [met outlook calendar items] die in mijn inbox van WLM terecht komen?
WLM heeft ook eigen calendar.
 
Hallo.

Oke dat klopt WLM heeft een eigen agenda. Maar ben je ooit in outlook geweest en heb ja daar iets met een kalender gedaan. Heb je ooit een Hotmail gehad. Hotmail is nu namelijk outlook.com geworden. Heb je überhaupt een outlook account.com account, als dat zo is dan zou ik daar eens even inloggen, probeer eens. D

Je melding in je WLM komt niet voor niets. heeft iemand van je vrienden en of je vrouw of kinderen zitten morrelen met het een of ander.

Het zijn zomaar wat ideeen he.

Probeer je te helpen.;)

Je zegt immer in je 1e bericht.

"Nu krijg ik regelmatig 'calendar items' toegestuurd die [denk ik] met Outlook Calendar gemaakt zijn."

Dus er is ooit gemorreld met een kalender.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan