Hallo,
We hebben het volgende probleem in outlook 2007 (exchange). We delen de agenda van gebruiker A (eigenaar) met gebruiker B. Vervolgens ontstaat er de volgende situatie. Gebruiker B (die gemachtigd is op de agenda van persoon A) gaat op vakantie en stelt zijn out of office bericht in. Nu het probleem: Gebruiker A die gewoon aan het werk is ontvangt emails van klanten etc. maar deze klanten ontvangen een out of office reply van gebruiker B......., hetgeen natuurlijk niet de bedoeling is. Iemand enig idee hoe dit te kunnen verhelpen of anders in te stellen?
Alvast bedankt,
Mark
We hebben het volgende probleem in outlook 2007 (exchange). We delen de agenda van gebruiker A (eigenaar) met gebruiker B. Vervolgens ontstaat er de volgende situatie. Gebruiker B (die gemachtigd is op de agenda van persoon A) gaat op vakantie en stelt zijn out of office bericht in. Nu het probleem: Gebruiker A die gewoon aan het werk is ontvangt emails van klanten etc. maar deze klanten ontvangen een out of office reply van gebruiker B......., hetgeen natuurlijk niet de bedoeling is. Iemand enig idee hoe dit te kunnen verhelpen of anders in te stellen?
Alvast bedankt,
Mark