Hallo,
voor het uitvoeren van een advanced filter doe ik het volgende:
Met anderen woorden ik heb verschillende ranges aangemaakt en via het commando not intersect (12 x onder elkaar met if end if) zorg ik ervoor dat wanneer er een bepaalde cel wordt aangeklikt gegevens van de advanced filter worden aangepast en de advanced filter zelf wordt uitgevoerd. Het valt mij op dat zoals de code nu is opgebouwd de call ETL1AdvancedFilter bij het klikken op 1 cel meermaals wordt aangesproken.
Is er een betere manier om dergelijke code te schrijven zodat de call functie maar 1 keer wordt uitgevoerd?
Bedankt,
Sven.
voor het uitvoeren van een advanced filter doe ik het volgende:
Code:
If Not Intersect(ActiveCell, Range("Qzone67")) Is Nothing Then
MsgBox ("keuze")
ws_FilterETL.Range("A2:V2") = ""
ws_FilterETL.Range("F2") = "Q67"
ws_FilterETL.Range("P2") = " "
Call ETL1AdvancedFilter
End If
If Not Intersect(ActiveCell, Range("QzoneP1")) Is Nothing Then
ws_FilterETL.Range("A2:V2") = ""
ws_FilterETL.Range("F2") = "Q1 "
ws_FilterETL.Range("P2") = " "
Call ETL1AdvancedFilter
End If
Met anderen woorden ik heb verschillende ranges aangemaakt en via het commando not intersect (12 x onder elkaar met if end if) zorg ik ervoor dat wanneer er een bepaalde cel wordt aangeklikt gegevens van de advanced filter worden aangepast en de advanced filter zelf wordt uitgevoerd. Het valt mij op dat zoals de code nu is opgebouwd de call ETL1AdvancedFilter bij het klikken op 1 cel meermaals wordt aangesproken.
Is er een betere manier om dergelijke code te schrijven zodat de call functie maar 1 keer wordt uitgevoerd?
Bedankt,
Sven.