hfoppen
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 15 nov 2000
- Berichten
- 1.058
Hallo allemaal,
misschien is de titel niet helemaal goed, maar ik zal het proberen te verduidelijken. Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een soort van 'call-management'/'call registratie'-systeem.
Inkomende vragen etc. worden via het web door de klanten ingevuld. In onze organisatie zal er dan iets moeten gaan gebeuren. Ofwel: de call moet worden opgepakt etc.
Daarnaast moet het mogelijk zijn voor klanten om calls te bekijken en extra informatie te geven. Ze moeten bijv. huidige status kunnen achterhalen.
Verder wil ik een aantal zaken kunnen rapporteren. Denk bijv. aan een overzicht met de top 10 klanten die bellen/mailen, de gemiddelde respons/oplostijd, etc. Er zijn voldoende overzichten te bedenken denk ik.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hiermee werken, of wellicht suggesties hebben voor een bepaald systeem/softwarepakket.
Alvast bedankt!!
Herbert
misschien is de titel niet helemaal goed, maar ik zal het proberen te verduidelijken. Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een soort van 'call-management'/'call registratie'-systeem.
Inkomende vragen etc. worden via het web door de klanten ingevuld. In onze organisatie zal er dan iets moeten gaan gebeuren. Ofwel: de call moet worden opgepakt etc.
Daarnaast moet het mogelijk zijn voor klanten om calls te bekijken en extra informatie te geven. Ze moeten bijv. huidige status kunnen achterhalen.
Verder wil ik een aantal zaken kunnen rapporteren. Denk bijv. aan een overzicht met de top 10 klanten die bellen/mailen, de gemiddelde respons/oplostijd, etc. Er zijn voldoende overzichten te bedenken denk ik.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hiermee werken, of wellicht suggesties hebben voor een bepaald systeem/softwarepakket.
Alvast bedankt!!
Herbert