Call-management systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Hallo allemaal,

misschien is de titel niet helemaal goed, maar ik zal het proberen te verduidelijken. Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een soort van 'call-management'/'call registratie'-systeem.

Inkomende vragen etc. worden via het web door de klanten ingevuld. In onze organisatie zal er dan iets moeten gaan gebeuren. Ofwel: de call moet worden opgepakt etc.

Daarnaast moet het mogelijk zijn voor klanten om calls te bekijken en extra informatie te geven. Ze moeten bijv. huidige status kunnen achterhalen.

Verder wil ik een aantal zaken kunnen rapporteren. Denk bijv. aan een overzicht met de top 10 klanten die bellen/mailen, de gemiddelde respons/oplostijd, etc. Er zijn voldoende overzichten te bedenken denk ik.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hiermee werken, of wellicht suggesties hebben voor een bepaald systeem/softwarepakket.

Alvast bedankt!!
Herbert

Ik kan je wel een suggestie doen, geen idee of deze gaat voldoen voor jou maar bij mij wel.
Ik gebruik hem zelf bij ons op het intranet.

Ik werk met typo3 CMS systeem
let op hoge leercurve maar schitterend mooi.

Als je daar de module ( extensie "irfaq" ) FAQ inzet ben je al 85% op de goede weg.
Installeren kan even vervelend zijn maar het belangrijkste op termijn is het onderhoud en dat is dan weer een stuk eenvoudiger zonder speciale kennis.

Misschien heb je er wat aan, succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan