call of duty 1 en 2 laden sloom als je een server in gaat en haperen in servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

alvin_cod

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
hallo

ik speel altijd callofduty 1en 2 online en ze laden sloom en haperen onze systeem eisen zijn er goed genoeg voor de schijf zit niet vol ik weet het ook niet meer kan iemand mij helpen alvast bedankt

groetjes alvin sluis

Onze systeemeisen?
=======

Staan er op de achtergrond programma's open die verbinding hebben met internet?

de meeste maake dat kleine foutje....wat je zelf hebt is heel simpel "jou systeem" en wat het spel vraagt noemen ze "systeem eisen";) :thumb:

en j kan proberen om een virus scan te doen (bijv. met norton anti virus)...en j kan ook scanne op pest (cookies) (kan je bijv doen met pestpatrol).....je kan ook proberen om je systeem te controleren en enkele fouten der uit halen (kan met norton system works)......en dan kan j ook nog je hardesgijven defragmenteren (kan ook met norton system works).....en als laatst kan j ook nog prberen om je prullenbak leeg te maken...egt helemaal leeg
(kan natuurlijk ook allemaal:p is wel goed als j dat ooit een keer gedaan hebt)

en dan heb ik nog 1 vragje voor jouw als t kan:) is er een call of duty 2 voor op pc??....hoorde dat ie nog niej op pc was :confused: :p

sux 6:thumb:

:8-0:
Afgezien dat je niveau nederlands van jouw post nogal apart is (maargoed; ieder zn reden ervoor) vind ik het gebruik van systemworks voor schijfcontrole en defragmentatie een beetje overbodig (daar dit geen gratis programma is).
Verder vind ik scannen naar pest op mijn computer nogal vreemd. Aids krijgt 'ie toch ook niet? Foute cookies zal Ad-aware ook wel vinden en Pestpatrol is niet echt toonaangevend en of je prullenbak legen nu het spel sneller zal maken..

En wat er jij nou bedoelt met dat systeemeisen verhaaltje snap ik nog niet.

nouw...ik wil niej heel veel zegge maar als je schijf defragmentatie overbodig vind dan weet jij niet hoe t allemaal werkt......en dat pest zeg k omdat het progje pestpatrol heet maar het zijn cookies die hij opzoekt...die je later kan verwijderen en als je dat nog nooit gedaan hebt en je hebt niej zo'n hele goeie beveileging voor al die dingen zal pestpatrol er vast heel veel uit halen...werkt egt dus wat jij allemaal gebruikt weet k ook niej

Geplaatst door kevin sk8erboy
nouw...ik wil niej heel veel zegge maar als je schijf defragmentatie overbodig vind dan weet jij niet hoe t allemaal werkt......en dat pest zeg k omdat het progje pestpatrol heet maar het zijn cookies die hij opzoekt...die je later kan verwijderen en als je dat nog nooit gedaan hebt en je hebt niej zo'n hele goeie beveileging voor al die dingen zal pestpatrol er vast heel veel uit halen...werkt egt dus wat jij allemaal gebruikt weet k ook niej

:8-0:

Ik zeg niet dat ik defragmentatie overbodig vind. Defragmenteren met een betaald programma als Systemworks is overbodig. Er bestaan zat gratis varianten, inclusief het standaard Windows programma.

Nee; pestpatrol zoekt naar veel meer dan cookies. En verder halen programma's als Ad-aware en Spybot ook schakelijke cookies weg.

Pestpatrol haalt er inderdaad dingen bij mij uit. Maar dat is eerder te wijten aan de fouten van PestPatrol dan aan mijn slechte computergedrag.

Geloof me maar op mijn woord dat mijn beveiliging in orde is.

zit nu ook t bedenke...dat spybot heb k ook van gehoord (heb ik niet) maar norton werkt wel heel goed dus als je der geld voor over hebt dan had ik dat gedaan...(hoewel ik heel eerlijk moet zeggen dat wij m illigaal hebbe:o ).....mjah

maar onze alvin zit volges mij nogsteeds met t probleem......

Ik heb Norton Systemworks legaal en opzich werkt het ook allemaal wel goed maar dat neemt niet weg dat er goede, gratis, alternatieven zijn.

Spybot is best goed, download het maar eens (http://www.antispywareoffensief.nl).

Tja.. dan moet onze Alvin even reageren :).

het kan ook gewoon zijn dat je een te hoge ping hebt..

zoek anders op internet hoe je je pc sneller kan maken geheugen enz.

COD2 demo gaat tog niet online:confused: of is daar ook een demo van?

Geplaatst door skelle
COD2 demo gaat tog niet online:confused: of is daar ook een demo van?
Zie 1 berichtje boven jou bericht. Er staat Single player, dus lijkt me niet dat je die online kan doen.;)

Was kort de demo, maar wacht nu met nog meer smart op de full version.:cool:

nouja, ik vraag dit omdat TS praat over server in gaan in call of duty 1 en "2" bovenstaande had ik idd al gelezen:)

Ik denk dat de TS met CoD 2 de "United offensive" uitbreiding bedoeld.
De echte CoD 2 is (helaas) nog niet uit. Komt geloof ik begin november uit.

Spijtig dat ik de demo maar met 5 fps kan spelen op het minimum:p Hoewel de systeemeisen tog wel lager liggen dan BF2 die ik met 25 fps kan doen:confused: Voor BF2 heb ik de minimum videokaart(geforce 5200)

Ik heb niet naar de FPS gekeken, maar ik kan de demo met de instellingen voluit spelen.((Geforce FX5700)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan