Call of duty 2 gedownload maar doet t niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomwouter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2010
Berichten
1
Hallo,
Ik heb caal of duty 2 modern of warfare gedownload en dat liep allemaal goed maar toen ik t wou spelen deed ie t niet.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
 
als jij op servers zoeken klikt komt er inderdaad niks. dat is PunkBuster die het tegen houd. je hebt het waarschijnlijk illegaal gedownload, en dus kan je daarop niet spelen. je moet dan op cracked servers spelen, maar hoe dat werkt, daar ben je hier aan het verkeerde adres;)


mvg,
longest
 
neem aan dat je een copy van de game gratis hebt gedownload (via torrent of nieuwsgroep), die kun je enkel in single player mode spelen en nooit in Multi player mode.
dit omdat de reg. key code al in gebruikt is bij diegene die de game uploadde.
je kan dus wel in sp-mode spelen, maar dan moet je wel een crack installen,
(crack is een aangepast .exe bestand, waarmee je de game start. deze zit bijna altijd bij de gedownloadde game in een mapje genaamd Crack, of iets anders. copieer deze .exe gewoon over de originele .exe heen en de game zal spelen, in sp-mode).

mocht dit niet zijn wat je bedoelt, plaatst dan precies wat er gebeurt wanneer de game crashed/afsluit. welke error message krijg je dan?

succes,
leon

leon
 
Heb je nu Call of Duty 2 gedownload of Call of Duty Modern Warfare 2?

Ze zijn allebei wel degelijk te spelen in multiplayer mode. Voor COD2 kan je gebruik maken van "Xfire". Voor Modern Warfare 2 is er "AlterIWNet".

op http://alteriw.net/ kun je de benodigdheden voor Modern Warfare 2 downloaden.

Suc6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan