Call of Duty 2 Multiplayer Error

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snor

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Beste leden.

Als ik in een bepaalde server zit wordt ik na een tijdje gekickt. En dan komt er te staan :
Server Disconnected-Player has been kicked via PunkBuster (for 0 minitus)... Cvar cl_maxpackets=30

Weet iemand hoe dat komt en hoe ik kan zorgen dat ik gewoon kan blijven spelen. Oja. Eerst had ik dat niet dat ik gekickt werd. Maar ik heb wel weer wat dingen gedowload van sommige servers.

Ik heb PB geupdate en ik krijg nog steeds die error :confused:

Je hebt geen cheats geactiveert of handmatig wat CoD-instellingen aangepast in wat bestanden van het spel zelf?

Je hebt geen cheats geactiveert of handmatig wat CoD-instellingen aangepast in wat bestanden van het spel zelf?

Nu je het zegt.
In deze map: D:\Games\Call of Duty 2\main\players\je naam
daar staat een bestand in genaamd config_mp daar heb ik gezocht op "punkbuster" en het getal dat achter elke punkbuster staat verandert in een 1. Anders kon ik helemaal niet spelen. Dan kreeg ik de error : enable punkbuster

En ik het multiplayer menu stond dat punkbuster enabeld was.

En ik heb custom maps en custom sounds van verschillende servers binnen gekregen.

Haal de console eens naar beneden en typ in:
/cl_maxpackets 60 of een iets hogere waarde.
De meeste servers laten ivm cheats maar een waarde boven de 60 toe.

Verder gaan firewall of andere software die roet in het eten kan gooien, qua verbinding?

Haal de console eens naar beneden en typ in:
/cl_maxpackets 60 of een iets hogere waarde.
De meeste servers laten ivm cheats maar een waarde boven de 60 toe.

Verder gaan firewall of andere software die roet in het eten kan gooien, qua verbinding?

Ik zal het proberen. En nee er is geen software die roet in het eten gooit. Want het is alleen bij die ene server.

Ik zal het proberen. En nee er is geen software die roet in het eten gooit. Want het is alleen bij die ene server.

maxpackets.. als je door dat soort dingen gekickt wordt dan heeft t meestal met beveiliging en firewall te maken.. probeer te kijke of t niet ligt aan je firewall en virusscanner/..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan