Call of duty 2 multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy51

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
hallo,

ik heb call of duty 2 ginstalleerd op mijn PC.
vervolgens heb ik de multiplayer opgestart en op join game gedrukt.
maar dan stuit ik op mijn probleem, hij vind geen servers.
er staat ''getting info for o servers'' weet iemand hier raar mee?
heeft het iets te maken met mijn router?

alvast bedankt,

Tommy

hallo,

ik heb call of duty 2 ginstalleerd op mijn PC.
vervolgens heb ik de multiplayer opgestart en op join game gedrukt.
maar dan stuit ik op mijn probleem, hij vind geen servers.
er staat ''getting info for o servers'' weet iemand hier raar mee?
heeft het iets te maken met mijn router?

alvast bedankt,

Tommy

Dit ligt volgens mij niet aan je routers , tenzei je een eigen server wilt opennen.
Heb je toevallig northon op je pc of een andere firewall die misschien de connectie van cod2 kan blokkeren ? zoja zet die eventjes uit en Try again :)

wat is firewall precies heb dit woord vaker gehoord maar weet niet wat dit is

een firewall is een programma die verbindingen blokkeert naar je computer toe, totdat je ze zelf toestaat. Als jij nooit van een firewall gehoord hebt, en de pc is van je zelf, zul je waarschijnlijk Windows firewall gebruiken, anders moet je even rechtsonderin bij je systeem icoontjes kijken of er een firewall aan staat.

ja, de firewall staat aan. ik heb hem uitgeschakeld en het spel opgestart maar dit is helaas de oplossing niet:shocked:. verder heb ik NOD32 antivirus systeem erop staan. weet niet of daar een firewall op zit. zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad of mensen die de oplossing weten?

Het kan zijn dat je firewall m blokeert alleen ik denk zelf van niet, meestal als je dan cod2 voor de eerste keer opstart geeft ie een melding of je m wil toestaan of blokeren.

maar wat het ook zou kunnen zijn is misschien dat je niet in de goeie servercriteria zoekt:
o5u6ag.jpg
waar ik mijn pijltje bij heb gezet.. probeer daar eens mee uit.. en dan wil ik wel weten of t nog niet lukt..

miss moet je servers zoeken via The all seeing eye -> http://gamesdomain.yahoo.com/ase/current

dat gaat veel handiger en is overzichtelijker.. als je verder nog over cod 2 of The all seeing eye vragen hebt.. ik wil ze graag beantwoorden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan