Call of Duty 2 Server: Einde van de ronde.

Status
Niet open voor verdere reacties.

IcedSushi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Hallo mensen,

Ik heb sinds 2 dagen mijn eigen CoD2 server gehost op mijn pc. Alles loopt goed en mijn clan maatjes kunnen in de server komen maar nu is er een probleem. Ik kan het tijdslimiet van de ronde op Search & Destroy niet veranderen en als een ronde 20 seconden bezig is dan is dat het 'einde' van de ronde terwijl het tijdslimiet op 4 minuten staat. Ook als de ronde ten einde is dan word er niet de gebruikelijke 5 seconden gewacht maar dan restart hij gelijk.

Heeft iemand dit probleem ook en/of is het oplosbaar?
Ik hoor graag van jullie!:thumb:

Groetjes.

Hoi.

Je geeft niet aan of je een listen of een dedicated server hebt.
Check met een dedicated server even je config instellingen.
Voorbeeld:

set scr_sd_bombtimer "60"
set scr_sd_graceperiod "5"
set scr_sd_roundlength "4"
set scr_sd_roundlimit "0"
set scr_sd_scorelimit "5"
set scr_sd_timelimit "20"

Mijn server is dedicated ja.

Ik had in eerste instantie ook gedacht aan die config instellingen maar dat heeft toch niks te maken met het feit dat als er 4 minuten op de timer staat hij na 20 seconden ermee ophoud en een nieuwe ronde start. En die normale 5 seconden zijn ook geen instellingen voor. Ik ben echt radeloos. Misschien dat de fps van de server er iets mee te maken heeft?

Ben je met die installatie ook aan het gamen geweest? Ik doel dan op de kans dat er een mod geïnstalleerd kan zijn die roet in het eten kan gooien.
Voor de rest zou ik het niet weten. Het is inderdaad vreemd dat de game de config instellingen zou negeren.
Ik heb verder geen suggesties meer, helaas.

Ik heb mijn originele installatie gekopieerd en alle niet originele bestanden eruit verwijderd. Verder heb ik gewoon de mod en de server.cfg van de gehuurde server van mijn clan gehaald. Ik kan kijken of hij het zonder mod ook doet.

--

Ik heb alle mods verwijderd en nog steeds doet hij hetzelfde. Volgens mij kan ik het beste er gewoon mee ophouden want google weet ook niks.

Hartelijk bedankt Frisian! Erg top dat je me hebt willen helpen.

Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan