Call of Duty 2 servers down?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roycoumans

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Berichten
19
Wanneer ik Call of Duty 2 multiplayer-servers via Internet wil zoeken, dan verschijnen er geen servers, maar enkel het bericht "waiting for response for master server". Het ligt niet aan mijn PC, tweetal vrienden van mij hebben sinds een aantal dagen ditzelfde probleem. Kwestie van afwachten, of is dit probleem structureel? Is het te verhelpen, kan ik zelf iets doen?
 
Neen.
Dit ligt aan jouw firewall. zet deze ten aller tijden uit wanneer je op het internet speelt of zet een poort open zodat je toestemming geeft om voor dat spel de informatie binnen te halen.
 
Wel vreemd dat tegelijkertijd bij 2 van mijn vrienden de server ook niet meer bereikbaar is. Ook vreemd dat de firewall eerder ook aan stond en toch de server zag. Maar goed, ik zal er nog eens naar kijken.

Neen.
Dit ligt aan jouw firewall. zet deze ten aller tijden uit wanneer je op het internet speelt of zet een poort open zodat je toestemming geeft om voor dat spel de informatie binnen te halen.
 
Neen.
Dit ligt aan jouw firewall. zet deze ten aller tijden uit wanneer je op het internet speelt of zet een poort open zodat je toestemming geeft om voor dat spel de informatie binnen te halen.


Totaal niet mee eens.
Even nagevraagd bij kenissen en die hebben het ook.
Server probleem dus. Anders hebben opeens 4 mensen last van hun firewall :confused:
 
hu?
Ik zal eens even installeren en kijken of ik het ook heb.
dit was 3 dagen geleden bij mij nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan