Call of duty 2 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik heb op een pc op school Call of duty 2 geinstaleerd.. Instalatie ging allemaal prima todat ik het spel wou starten, een foutmelding dat ik de laatste videokaart drivers moet downloaden.. Dit kan echter niet omdat ik op het novell netwerk zit op school. Ik kan dus niet lopen prutsen met nieuwe drivers.. Er zit een Ati 64 mb videokaart in de pc. Is er iets waarmee ik de controle op de hardware door call of duty 2 kan omzeilen?

Zodatie dus niet eerst gaat kijken wat voor videokaart erin je pc zit maar uhm gewoon domweg opstart.

Is dit mogelijk?

Al zou je de drivers wel kunnen updaten, dan nog gaat het spel niet werken, ga er maar van uit dat een schoolpc dat niet trekt.... hoor je trouwens niet gewoon te leren op school? Damn, wat hebben die leerlingen van nu toch een luizenleven zeg...

Huiswerk: zoeken we wel op internet
Gamen... doen we wel op school...

wauw! Ben ik even 16 jaar te vroeg geboren of zo... :D :D

Als jij de broncode van het spel weet te vinden dan kan je die hardwarecheck wel uitschakelen... leer je dat niet op school dan? Hacken? :D :D

Spelletjes spelen op school :8-0:

Als je dan toch spelletjes wil spelen dan kan je beter een laptop aanschaffen want die pc's bij je op school zijn er niet voor om te gamen.
Waarom denk je dat er een beveiliging op zit dat je niet nieuwere drivers down kan loaden?
Ten tweede zou ik maar uitkijken, want bij mij op de opleiding(MBO) was het de policy dat je geschorst(of eerst gewaarschuwd) wordt als je op gaming betrapt wordt.

Hier op het HBO is het nog erger. Want hier wordt je hele account geblokkeerd. Dan kan je eigenlijk niet meer normaal werken.

Ik moet zeggen dat ze het niet erg vinden op onze school als je (uiteraard na je huiswerk;)) ffe een spel gaat doen tegen elkaar (lannen dus:)). We doen nu dus altijd de gewone call of duty met 10 pc's (gemiddeld) tegen elkaar.. Maar ik dacht misschien is cod 2 wel leuker;)

2.0 Ghz
64 mb kaart (kd8 ati)
256 werkgeheugen

Ik heb het spel geinstaleerd op een map die op elke pc zichtbaar is. Best makkelijk:thumb:

Alleen voldoen die pc's totaal niet aan de eisen die het spel stelt aan een pc... dus ik ben bang dat je lekker verder mag gaan met deel 1 :(

- Ten eerste asociaal.
Laat mensen achter de pc die echt iets moeten doen, niet een of ander spelletje.
- Ten tweede doe iets nuttigs
Ga aan de gang met je studie, je hebt thuis toch tijd zat om te gamen
- Ten derde waar zijn lanparty's anders voor bedoeld
Is toch veel mooier om een war te houden met je clan in een afgehuurd zaaltje

Geplaatst door viper706
- Ten eerste asociaal.
Laat mensen achter de pc die echt iets moeten doen, niet een of ander spelletje.
- Ten tweede doe iets nuttigs
Ga aan de gang met je studie, je hebt thuis toch tijd zat om te gamen
- Ten derde waar zijn lanparty's anders voor bedoeld
Is toch veel mooier om een war te houden met je clan in een afgehuurd zaaltje

Laat ons lekker... Kep tog niet om een mening gevraagt?

Geen oplossing dus? Oke dan gaat het idd over;) we moeten nog maar ffe verder met cod 1

In ieder geval bedankt.. (degene die een antwoord op mn vraag probeerden te geven)

Groeten Vincent

lol ja herken dat ook :)

HBO breda in de eerste hele complete servers werden er op de LAN gezet voor medal of honor en geloof me die zaten allemaal vol :)

trouwens BF2 start niet op omdat je minimaal een 128MB kaartje nodig hebt. Aangezien er 64 mb inzit schiet je toch aardig te kort.

Download gewoon multiplayer demo van Medal of
Honor van Inet en pass het daarna door op msn over het netwerk. Is supersnel en toch game plezier.

Laat ons lekker... Kep tog niet om een mening gevraagt?

Hier is geen sprake van een mening.
Wij ondersteunen en helpen met je studie door je aan te sporen aan het werk te gaan. Je gaat toch ook niet op je werk een potje gamen, zal je baas blij mee zijn.

Unreal 2003 gaat ook wel lukken misschien, ook een goede mp-game

Geplaatst door viper706

Hier is geen sprake van een mening.
Wij ondersteunen en helpen met je studie door je aan te sporen aan het werk te gaan.

lol komen ze vanzelf wel achter.

Trouwens, in Nederland mag je ongevraagd je mening uiten hoor :D

en op 1 school in nederland mag je ook Gamen onder de les :)

je kunt natuurlijk ook aan sysbeheer vragen of die een nieuwere driver willen vrijgeven...
Zeg bijvoorbeeld dat je wat directx programmaatjes wil schrijven in VB en dat je voor de Z-buffering, Alfa-blending en de MipMapping een nieuwere variant nodig hebt omdat dat anders niet ondersteund word:). Ik ben nog nooit een Systeembeheerder tegen gekomen die begreep dat dat onzin was. en toegeven willen ze het niet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan