Call of Duty 2 uitgespeeld... wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Jah… daar zit je dan… na wekenlang tot in de kleine uurtjes met klamme handen en rode ogen verbeten zitten schieten op alles wat maar op een Duits uniform lijkt, heb je Call of Duty 2 uitgespeeld.
Na een heuse veldslag op Duits grondgebied rondom heuvel 410 is het opeens voorbij, en ontgoocheld kijk je voorbijrollende credits met de namens van al diegenen die verantwoordelijk zijn geweest voor het maken van dit mooie spel.
Eerst heb je een gevoel van voldoening: het is volbracht! Maar die stemming slaat net zo snel weer om in een nieuw, leeg en beklemmend gevoel… het is volbracht, jah… maar… wat nu? :shocked:

Er zit natuurlijk stevige uitdaging in de online-levels. Met behulp de standaard online-play optie van het spel, of zo je wilt met XFIRE, gaat er een wereld aan COD-servers voor je open, en kan je alle levels nog eens dunnetjes overdoen, samen met tientallen enthousiastelingen van over de hele wereld.
Enige probleem waar je dan tegenaan loopt is dat 9 van de 10 deelnemers aan die games zó onwaarschijnlijk goed en snel zijn (of ze zitten stuk voor stuk ontzettend te cheaten), dat de gemiddelde overlevingstijd doorgaans minder dan een minuut is. Weinig bevredigend.

De hamvraag blijft dus… wat nu? Brothers in Arms Road to Hill 30 (1) en Earned in Blood (2) is een uitstekend alternatief. Ook een WW-II schooter, net wat anders, maar zeker zo leuk en zo goed als COD. Vraagt wel wat meer power van je pc, want het zit grafisch allemaal wat beter in elkaar. Besturing is bijna identiek aan COD, dus dat is lekker makkelijk. Leuke extra is dat je in BiA peletonscommandant bent. Je werkt dus niet alleen, zoals in COD, maar je zal je peleton(s) moeten inzetten om hinderlagen op te zetten, afleidingsmanouvres uit te voeren en dekkingsvuur te geven. In je eentje redt je het echt niet.

Kortom: aanrader! :thumb:

Meer info? Kijk hier: www.gamespot.com/pc/action/brothersinarms/review.html

kan me helemaal vinden in hoe je beschrijft ' achter' te blijven wanneer een game uit is. plots zie je de aftiteling en baal je dat t afgelopen is, je kan dan door gaan met andere games, of online gamen, (hou zelf ENKEL van single player mode). dus is dat voor mij geen optie.

maar, er is een derde goede mogelijkheid om met het zelfde spel door te gaan, en niet in multi player mode, en dat is door custom made mappen en mods te spelen.

maak zelf al jaren sp-mappacks en sp-mods met verschillende fps games, en met mij zijn er vele anderen die er maanden werk in steken om iets moois te maken. helaas moet ik toegeven dat er ook heel veel rotzooi geleased wordt wat echt de moeite niet waard is om te downloaden, laat staan te spelen. maar je kan vaak al aan de screens ervan zien of t iets is.

wilde dit toch even kwijt, dus, voortaan als je een spel leuk vond even googelen voor sp-mappacks en sp-mods van de game, (of mp mods natuurlijk).

leon

Ik snap wat je bedoeld.

Zelf snap ik meteen wat je bedoeld. Ik heb ook een heleboel game's uitgespeeld:
- Medal of Honor
- Medal of Honor Underground
- Medal of Honor Frontline
- Medal of Honor Rising Sun
- Medal of Honor Vangaurd
- Medal of Honor European Assault
- Tomb Raider III
- Tomb Raider Angel of Darkness
- Tomb Raider Legend
- Tomb Raider Anniversary
- XIII
- Grand Theft Auto: Vice City
- Grand Theft Auto: San Andreas
- The Sims 2: Op een onbewoond eiland

Ik heb nog wel wat games uitgespeeld, maar ik blijf ze nog gewoon allemaal spelen.
Ik wil later ook Gamedesigner worden, daarom game ik zoveel...
Maarja als je het niet leuk vind games opnieuw en opnieuw en opnieuw uit te spelen, kan ik je niet helpen, helaas. Sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan