call of duty 2 werkt niet meer na patch 1.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo
ik heb zonet de patch 1.3 voor call of duty 2 gedownload maar nu wil ik call of duty 2 opstarten en dan doet ie het niet meer dan zie ik dit.

1214658285-490.png

en daarna krijg ik een groot scherm en daar tussen stond dit:
Mismatched REF_API_VERSION: expected 60, got 59
volgens mij heeft dat ermee te maken.
maar hoe fix ik dit.

Laatst bewerkt:
ik heb cod 2 opnieuw geinstaleerd aleen waar moet ik nu die patch instaleren?

Ik had dit ook :p

Als je een ilegale Cod2 hebt, dan kan je geen legale patch downloaden, meld je hier aan : *knip* -- zie de huisregels -- mod en download dan die call of duty 2 patch, daar zie je ook hoe je makkelijk online kan spelen, veel succes ! :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had dit ook :p

Als je een ilegale Cod2 hebt, dan kan je geen legale patch downloaden, meld je hier aan : *knip* -- zie de huisregels -- mod en download dan die call of duty 2 patch, daar zie je ook hoe je makkelijk online kan spelen, veel succes ! :thumb:

? wat is die link er staat knip
anders stuur die link naar *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
^ dat is omdat hier geen links naar cracks mogen worden geplaatst; vraag daar dus ook niet om.

^ dat is omdat hier geen links naar cracks mogen worden geplaatst; vraag daar dus ook niet om.

:(
ok mag ik dan wel zijn msn vragen want ik heb een ander probleem en dat mag je zeker ook niet hier plaatsen dan maar via email

rambo mag ik je email?

Laatst bewerkt:
EPC gaming, google :thumb:

bedankt maar ik heb me geregistreerd aangemeld en ik zoek naar call of duty 2 maar ik snap het niet echt meer hoor? hoe werkt dat nou daar

Laatst bewerkt:
Graag stoppen met vragen om een link met illegale content te mailen.

uit de huisregels:
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Graag stoppen met vragen om een link met illegale content te mailen.

uit de huisregels:

ok maar ik heb een vraag wat ik wel mag vragen want dat is niet tegen de regels.
Vorige keer toen ik de patch had gedownload kwam hij in de cod 2 map en toen starte hij dus niet meer op dus waar moet ik dan de patch laten downloaden?
zodat ik dat met mismatch version niet meer krijg:confused:

Je zal de juiste patch moeten downloaden. Gewoon los van de COD site of het spel zelf laten updaten. Helaas met een gekraakte versie wordt de "crack" ongedaan gemaakt.

Je zal de juiste patch moeten downloaden. Gewoon los van de COD site of het spel zelf laten updaten. Helaas met een gekraakte versie wordt de "crack" ongedaan gemaakt.

ik heb nu dus een patch voor een crack cod 2 dus maar als ik die patch vervang met het oude dan krijg ik die mismatch gedoe?? hoe verhelp ik dit nou.

Eerst de game update patchen, daarna de juiste No_cd/dvd crack gebruiken.

Patch laten installeren, daarna de crack weer plaatsen.

Patch laten installeren, daarna de crack weer plaatsen.

huh hij werkt niet en ik hoef hem niet te instaleren maar er zit een bestand bij die moet ik gewoon vervangen door het oude?

rambo6 die weet het wel die had hetzelfde probleem en heeft het opgelost dus hopelijk reageerd hij:confused:

Je zal eerst het spel moeten updaten naar de juiste versie, waarvan je de crack hebt. De crack installeer je niet, maar laat je een ander bestand vervangen. De update van het spel moet je wel installeren.

Je zal eerst het spel moeten updaten naar de juiste versie, waarvan je de crack hebt. De crack installeer je niet, maar laat je een ander bestand vervangen. De update van het spel moet je wel installeren.

Het is me gelukt :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan