Call of Duty 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Towm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Towm

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Hallo, ik heb een paar dagen terug Call of Duty 2 Game of the Year Edition gekocht (bij de free-records shop).

Maar als ik de DVD-ROM er in doe kan ik alleen selecteren:

Play Single Player
Play Multiplayer
Uninstall
Extras
enz.

en dat terwijl ik het spel nog niet eens geïnstalleerd heb...

Als ik klik op Uninstall geeft de DVD-ROM geen reactie.

Ik heb vroeger het spel al wel eens eerder geïnstalleerd gehad, misschien dat het toen verkeerd verwijderd is of misschien niet volledig...

Hoe kan ik dit spel nu volledig uit mijn computer(/register?) verwijderen. Ik heb hier totaal geen ervaring mee!

Alvast bedankt!

Staat het spel in je softwarelijst? zoja, deinstalleer het dan daar.

Heb je het indertijd misschien handmatig verwijderd?

Zoja: installeer het spel op een andere pc en kopiëer de spelbestanden naar de goede locatie op je pc en deïnstalleer het dan.

Of er is iets mis gelopen tijdens installatie of deïnstallatie.

Microsoft heeft hier een tooltje voor... Even kijken of ik het voor je kan vinden.

Is dat zo?o.O

Mijn excuses, ik dacht dat dit voor alle soorten software was. Ik heb het ooit gebruikt om een vriend te helpen office te verwijderen, idd
maar ik d8 dat het geschikt was voor alle software...

Pfffff nou ik hoop niet dat TS zo , ze office kwijt is .

Pfffff nou ik hoop niet dat TS zo , ze office kwijt is .

Ik heb nog even nagekeken en het is GEEN officeverwijdertooltje!
Het is een tooltje dat alle misgelopen installatiebestanden verwijdert. Van om het even welke installatie...

Het gaat inderdaad alleen om programma's die gebruik maken van de windows installer. Dus het kan zijn dat de ts pech heeft en dit niet van toepassing is op cod2, dat weet ik niet. Maar hij kan het wel proberen. Als het er niet tussenstaat kan hij het programma gewoon deïnstalleren.

Maar hij kan het wel degelijk proberen want het is een tooltje om ALLE softwareinstallatieproblemen te verwijderen... En NIET alleen die van office...

Beste ts,
Laat je niet van de wijs brengen, download het bestand waar de link naar verwijst, installeer het programma (je office zal hier niet door verwijderd worden ik heb het zelf nog getest en m'n office 2007 enterprise staat er nog!), ga naar start, alle programma's, windows install clean up...

Selecteer cod2 in de lijst als het ertussenstaat en volg de rest van de wizard, dan kan je het programma terug deinstalleren als je wilt. Staat het er niet tussen kan je het meteen deinstalleren.

Let wel dat je dit programma enkel mag gebruiken van programma's waar de installatie of de deinstallatie van misloopt! Gebruik het nooit zomaar om andere software te verwijderen, dat doe je via het onderdeel software in het configuratiescherm.

Laatst bewerkt:
Het is programma is geen geldige Win32-Toepassing, ik weet niet wat hiermee bedoelt word.

Als je dat bericht krijgt als je het tooltje hebt uitgeprobeerd dat ik je heb aangeraden wil dat zeggen dat het probleem zich elders situeert.

Probeer anders een Register clean... Met CCleaner kun je het proberen, mocht dat niet lukken kan ik nog wel wat andere tooltjes voor je zoeken.
En als je hem kunt vinden/wilt kopen dan kun je natuurlijk TuneUp Utilities proberen. Die werkt goed, ik heb er al 2 mensen mee geholpen. Hij zoekt naar alle fout gedeïnstalleerde/verwijderde software.

Succes

Is tuneuputilities ook niet als trial te gebruiken? Dan kan ts het zo doen. Ccleaner is ook een goede optie, maar zie wel uit met wat je daarmee aanduid!
ncleaner is ook een alternatief. Doet eigenlijk hetzelfde dan CCleaner ongeveer, maar ik vind persoonlijk dat je met nCleaner minder snel iets kwijt bent dat je liever toch nog houdt (Ccleaner is vaag op dat vlak, vind ik, hij laat alles door elkaar zien en bij ncleaner is het overzichtelijk)

Maar je moet natuurlijk alleen het register cleanen. Waar Ccleaner een backup van het register mogelijk maakt, maak je bij nCleaner best een herstelpunt aan.

Is tuneuputilities ook niet als trial te gebruiken? Dan kan ts het zo doen.
Ik meen dat het dan maar voor een beperkt aantal dagen beschikbaar is, natuurlijk is dit geen probleem als het in 1x werkt. Maar omdat TuneUp sowieso een pracht programma is (vergeef me, mensen die hier anders over denken;)) zou het jammer zijn het alleen hiervoor te gebruiken...

Nou voor de ts is dat voldoende denk ik. Enkele dagen.

Ik heb het zelf al gebruikt denk ik (het kan ook iets anders zijn geweest, ik heb het weggedaan)

en het is vaak omdat het een 'pracht programma' is dat velen het liever niet hebben, eenvoud siert;)

Je hebt gelijk, maar met 'pracht programma' bedoel ik dat het functioneren van het programma heel goed is. Niet per se het uiterlijk... :D

Ik had het ook over het functioneren. Over het uiterlijk is discussie mogelijk, maar meestal wil het oog nou eenmaal ook wat. Maar hoofdzaak is het functioneren. En ook daar is eenvoud soms aangenaam

Helaas moet ik je gelijk geven (;))
Maar ik hoop wel dat Towm nog ff wat laat horen als het gelukt is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan