Call of Duty 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Towm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Towm

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Hallo, ik heb een paar dagen terug Call of Duty 2 Game of the Year Edition gekocht (bij de free-records shop).

Maar als ik de DVD-ROM er in doe kan ik alleen selecteren:

Play Single Player
Play Multiplayer
Uninstall
Extras
enz.

en dat terwijl ik het spel nog niet eens geïnstalleerd heb...

Als ik klik op Uninstall geeft de DVD-ROM geen reactie.

Ik heb vroeger het spel al wel eens eerder geïnstalleerd gehad, misschien dat het toen verkeerd verwijderd is of misschien niet volledig...

Hoe kan ik dit spel nu volledig uit mijn computer(/register?) verwijderen. Ik heb hier totaal geen ervaring mee!

Alvast bedankt!

Staat het spel in je softwarelijst? zoja, deinstalleer het dan daar.

Heb je het indertijd misschien handmatig verwijderd?

Zoja: installeer het spel op een andere pc en kopiëer de spelbestanden naar de goede locatie op je pc en deïnstalleer het dan.

Of er is iets mis gelopen tijdens installatie of deïnstallatie.

Microsoft heeft hier een tooltje voor... Even kijken of ik het voor je kan vinden.

Is dat zo?o.O

Mijn excuses, ik dacht dat dit voor alle soorten software was. Ik heb het ooit gebruikt om een vriend te helpen office te verwijderen, idd
maar ik d8 dat het geschikt was voor alle software...

Pfffff nou ik hoop niet dat TS zo , ze office kwijt is .

Pfffff nou ik hoop niet dat TS zo , ze office kwijt is .

Ik heb nog even nagekeken en het is GEEN officeverwijdertooltje!
Het is een tooltje dat alle misgelopen installatiebestanden verwijdert. Van om het even welke installatie...

Het gaat inderdaad alleen om programma's die gebruik maken van de windows installer. Dus het kan zijn dat de ts pech heeft en dit niet van toepassing is op cod2, dat weet ik niet. Maar hij kan het wel proberen. Als het er niet tussenstaat kan hij het programma gewoon deïnstalleren.