Call of duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvano08

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb een vraagje ik snap niet van dat nieusgroepen gedoe.
maar wat ik we begrepen heb is dat je daarmee gratis films, vidoe's en spelletjes kan downloaden.
ik wil call of duty 2 downloaden me nieuwsgroepen kan iemand mij uit leggen hoe dat moet ?????

MVG jerriel

houd rekening met de leeftijd van de game, en met de tijd dat software op nieuwsgroepen staat.

waarschijnlijk is dit niet op nieuwsgroepen te vinden en moet je op torrents gaan zoeken naar COD2

Games worden redelijk vaak ge repost, van cod 2 kan ik er al 3 vinden in een periode van 30 dagen.

dat komt omdat jij betaald voor die lange tijd terug kunnen kijken.

Ik weet bij welke provider hij zit, dus ook niet hoelang zijn retentie is. En als hij alleen een cod 2 met nieuwsgroepen wil downloaden, dan kan hij het beste een trial van 3 dagen nemen bij een van de payservers.

inderdaad, gewoon even een trail nemen en kijken of je het fijn vindt werken.

hieronder wat gratis trails
Powernews
Yabnews
Tweaknews

ze zijn allemaal gratis inclusief die met de sms, bij tweaknews krijg je gratis een brief thuis.

geen trial van call of duty 2, maar van een payserver, waarmee je cod 2 kan downloaden.

Misschien ten overvloedde,

Het ophalen van het spel is in nederland (nog) niet verboden maar je hebt GEEN legale versie van het spel.

Op basis van je vraagstelling en reacties weet ik niet zeker of je dat wel wist daarom dit even extra gepost.

kan je me zeggen welke payserver ik COD 2 kan downloaden (ik wil er niet voor betalen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan