Call of Duty 3 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
754
Hey, weet iemand of COD3 ook nog voor de pc uitkomt

Alvast bedankt:thumb:
 
Dacht het niet. Hoe wel ik het wel hoop.:p
 
Ja ik hoop het ook, als ze het niet doen lopen ze volgens mij een hoop inkomsten mis:(
 
Inkomsten zijn allang binnen met de consoles, de pc is aan de kant gezet, dat is volop te lezen in diverse fora, onder anderen die van IW zelf.
Ontevreden modders en mapmakers (Klik, Klik), IW maakt er een zooitje van, updates die veel te laat uitkomen, een engine met nog steeds veel fouten welke dus niet gefixed worden.
Komt er een patch, duurt het weken voordat er een Linux versie uitgebracht wordt, terwijl het merendeel van de CoD servers op Linux draaien vanwege de stabiliteit.
Erg jammer allemaal, CoD III komt denk ik pas uit op de pc, als hij helemaal uitgemolken is op de consoles.

Of helemaal niet, omdat het toch maar tijd en geld kost om te patchen.....
 
CoD3 komt niet voor de pc, daarin tegen zou er een mogelijk vervolg kunnen komen (over de oorlog in t midden-oosten, als dus CoD4?) die wel voor de pc komt.

Ik werk zelf op dutygaming.com een site wat nu alleen gericht is op de CoD reeks.

Maarom zouden we CoD3 voor de pc willen? Voor de graphics hoop ik toch niet?
Dan kan je beter even wachten tot Crysis uit is.

Overigens zijn er meldingen gedaan van CoD4 Screenshots. Maar het lijkt niet echt logisch dat die screenshots echt in-game zijn. Zelfs Crysis is nog niet zo vet met die graphics.
Klik hier om die afbeeldingen te bekijken.


En Halsangel, veel inkomsten zullen ze niet mis lopen, dit is juist de reden om een (next-gen)console te kopen.
En als je eenmaal een console hebt, blijf je er ook spellen voor kopen. En hoe meer mensen er zijn met een console, hoe meer van je games er verkocht worden. Dus het heeft ook nu voor latere games die je maakt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan