Call of duty 4 - Kom maar niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidonline

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Heb call of duty 4 hier maar weet niet hoe ik verder moet...

Zit nu in een level waar bij ik met een andere slupschutter die je volgesnmij moet beschermen tussen het gras ligt..
Ondertussen lopen er mensen langs je en we worden betrapt..
Je zit dan meteen in een hinderlaag en weet niet hoe dit level te halen is...
heb hem van hardmode eens op easy gezet maar het blijft me niet duidelijk wat je hier precies moet doen..

heeft iemand hem al uitgespeelt die mij dat even kan vertellen...:)

Guido

je moet goed luisteren wat de sniper zegt :P
je moet in het gras legen en wachten tot de soldaten + tanks voor bij zijn.
dan zet de sniper het op eens op een lopen en dan volg je hem ook weer.
vond het een goed spel jammer dat singel player mode erg kort was. :confused:
als de soldaten voor bij zijn dan kom je op een moment bij de heliekopters daar staan een paar man die je gewoon kan,
killen.let op dat je partner het wel overleef anders is het mission failed.

Laatst bewerkt:
Hmm de soldaten en tanks zijn nog niet voorbij en ik word al van alle kanten beschoten maar goed ga het nog eens proberen.:)

leg je wel stil op het moment ze jou kant op komen ?
zo niet vinden ze je ook al heb je een camo pakje aan want het gras beweeg dan alle kanten op en dat merken ze op.

WEER NIET IK KRUIT GEWWON ACHTER HEM AAN EN DE TANKS ZIJN NOG NIET VOOTBIJ EN HIJ BEWEEGT ZICH NAAR RECHTS... iK STA DAN OOK OP EN WE WORDEN VAN ALLE KANTEN BESCHOTEN EN STAAT ER IN BEELD DAT DE CAPTAIN DOOD IS...:evil:

Moet ik misschien m'n wapen intrekken ofzo... wand ik lig dan echt stil...
Of is er een bepaalde toets dat je still ligt wand zelf beweeg ik niet met de muis maar m'n wapen beweegt wel zagjes..

sorry capslook stond aan maar anders moest ik alles weer opnieuw intypen..:o

Laatst bewerkt door een moderator:
is dat het gedeelte waar er rijen soldaten langs je lopen terwijl jij 8er die andere sniper aankruipt? Heb het spel al wel uitgespeeld..

je moet gewoon 8er hem op de grond gaan liggen en goed kijken hoe de soldaten lopen. Als het ff kan niet bewegen, in ieder geval zo min mogelijk. Als hij opstaat w8 je nog heel ff en daarna doe je precies wat hij ook doet..

je moet gewoon 8er hem op de grond gaan liggen en goed kijken hoe de soldaten lopen. Als het ff kan niet bewegen, in ieder geval zo min mogelijk. Als hij opstaat w8 je nog heel ff en daarna doe je precies wat hij ook doet..

Hmm wil niet hij staat op 1 w8 nog effe en dan sta ik ook op het enige wat hij dan doet is stil staan en schieten vervolgens word hij neer geknalt en einde missie... :confused:

mm das wel vaag...mijn snipermannetje stond op en rende gewoon verder omdat er teveel soldaten waren om allemaal neer te schieten..

Dat het met je game niet wil lukken, hoeft niet te betekenen dat je met grote letters hoeft te typen. Dit komt op het internet over als schreeuwen en niet vriendelijk. Daarom je bericht aangepast. Suc6 met het spel verder.

Two APCs and accompanying Russian troops approach from the
East-Southeast. Try not to get run over by an APC and anticipate the vector
the troops are moving at so that you won't get stepped on. The best idea is
to go prone and stay right behind MacMillan, and move ONLY when he does.
Eventually he'll stand behind a caterpillar tractor. You have a choice now.
You can either kill the troops or sneak around. Whatever you decide, follow
MacMillan around a cargo container.

Je moet recht achter die andere sniper blijven liggen (dus niet naast hem want dan wordt er op je getrapt of rijd er een APC over je heen). Blijf gewoon stil liggen achter die andere sniper totdat hij weer gaat bewegen. Als je in dit hele level gewoon recht achter die sniper blijft en precies doet wat hij doet, of zegt, dan kan het niet fout gaan.

Succes!

Ik weet niet wat het is maar het lukt niet...

Get down ofzo zegt hij en dat doe ik ik kruip achter hem aan opeens stopt hij gaat zelf wel extra plat liggen weet niet of ik dat ook moet doen en hoe... ineens rolt hij naar rechts en overal staan soldaten als ik de 2e wil neerknallen is hij al dood einde missie wat zou ik verkeert kunnen doen....:shocked:

Ik kwam er ook maar niet uit, maar ik weet wat er fout gaat!

Een persoon gaat op je staan.

Ik lag ook vlak achter je bilmattie, maar toen er een persoon erg dicht rechts van mij kwam, zag ik dat ik schuin naar links lag, dus mijn benen lagen meer naar rechts, waardoor die persoon op je staat.
Schuif heel zachtjes een stukje naar links, dan staat hij niet meer op je.

Laatst bewerkt:
als je moet gaan kruipen. kruip je gwoon helemaal naar recht toe. zo dat alles links langs je heen gaat suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan