Call of Duty 4 loopt vast.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Polm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Polm

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
De laatste tijd loopt Cod4 vast als ik aan het spelen ben, als ik dan ctr alt delete druk en hem herstart loopt hij daarna niet meer vast. Ik heb het probleem als ik online aan het spelen ben en het komt vaker voor als ik Xfire tegelijk aan heb staan.

Ik heb 2x de Nvidia GeForce 8600 GT werkend met SLI met de nieuwste drivers, ik heb ook een test gedaan om te kijken of mijn computer aan de minimale eisen voldoen en dat doet hij. Maar als ik naar aanbevolen eisen kijk is alleen mijn Processor onder het niveau. Ik heb een AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+.

Zou het probleem aan mijn processor kunnen liggen of misschien als mijn video kaart van de ene naar de andere overschakelt met SLI?

Alvast bedankt:thumb:

Call of duty 4 al opnieuw geinstalleerd ?

Voor de rest, XFire & call of duty series is helaas altijd al drama's geweest, hoewel ik er zelf nog nooit last van heb gehad (gebruik al xfire zinds cod1, en nooit meer uit gehad).
Hoor ik wel van enorm veel mensen dat ze veel problemen hebben bij call of duty + xfire, probeer even bij opties " in game messages" uit te zetten, als je dan niet meer crashed, bug report aan maken bij xfire.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan