Call of Duty 4 Modern Warfare wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPOREACTIVATOR

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Hé allemaal,

Ik heb een probleem met mijn spel, Call of Duty 4 Modern Warfare.
Als ik het wil installeren, dan wil hij dat wel doen, dan moet ik eerst telkens volgende doen en dan accepteren enzo. Dan begint hij te installeren. Maar dan ergens in het midden geeft hij dit aan: D:\Setup\Data\Main\Video\Icdm_load.bik. Verify that the file exists and that you can acces it. En dan kan je kiezen uit opnieuw en annuleren. Maargoed dat wordt hem natuurlijk niet. Weet iemand hoe dit kan, doordat er een krasje op zit ofzo? Ik heb er een paar hele lichte krasjes op zitten. En hij deed het daarvoor al niet dat was ook de reden dat ik het spel opnieuw wou installeren, weet iemand hoe dit kan?

Groeten uut tukkertwente

Hé allemaal,

Ik heb een probleem met mijn spel, Call of Duty 4 Modern Warfare.
Als ik het wil installeren, dan wil hij dat wel doen, dan moet ik eerst telkens volgende doen en dan accepteren enzo. Dan begint hij te installeren. Maar dan ergens in het midden geeft hij dit aan: D:\Setup\Data\Main\Video\Icdm_load.bik. Verify that the file exists and that you can acces it. En dan kan je kiezen uit opnieuw en annuleren. Maargoed dat wordt hem natuurlijk niet. Weet iemand hoe dit kan, doordat er een krasje op zit ofzo? Ik heb er een paar hele lichte krasjes op zitten. En hij deed het daarvoor al niet dat was ook de reden dat ik het spel opnieuw wou installeren, weet iemand hoe dit kan?

Groeten uut tukkertwente

kun je niet kiezen voor overslaan als opnieuw niet reageerd?

dit zag ik op youtube zo kun je krasjes wegpoetsen met tandpasta ofzo het zou geen kwaat moeten doen tegen de cds in ieder geval

http://www.youtube.com/watch?v=f01IkRSDdvg

Of, als je weet hoe het moet, kun je een 'illegale versie' downloaden. Alleen installeer jij hem met je eigen code, dus is dat geen probleem.

Of, als je weet hoe het moet, kun je een 'illegale versie' downloaden. Alleen installeer jij hem met je eigen code, dus is dat geen probleem.

Ik weet niet of dat gaat werken hoor is de licentiecode niet verbonden met de disc? één disc :cool:

dat kan tog niet want als ik nou een ilegale versie heb en hij geeft mij de code kunnen we allebij online spelen of als ik bij mezelf met zijn cd en andersom instaleer en dan een cd crack opzetten?

volgesmij gaat het niet zo makkelijk

Je kunt niet met 2 dezelfde codes tegelijk online spelen ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan