Call of Duty 4 Modern Warfare

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs328

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Hoi
Als ik Call of Duty 4 Modern Warfare probeer te installeren gaat er iets mis.
Dit komt er dan. Zie onder:p

Bij C:\... \mods\ModWarfare\7za.exe komt er een error voor en in die error staat:
Error 1305.Error reading from file D:\Setup\Data\Mods\ModWarfare\7za.exe. Verify that the file exists and that you can access it.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

:shocked:

Sjit...
Moet ik hem kopen XD maar ja dan zal iki dat maar doen

Error 1305.Error reading from file D:\Setup\Data\Mods\ModWarfare\7za.exe. Verify that the file exists and that you can access it.
Je hebt ook gekeken of dat bestand aanwezig is neem ik aan? En die vriend van je heeft geen problemen met het spel?
Verder is het spel het geld meer dan waard hoor, maar het zou wel een beetje zuur zijn als je om de één of andere reden dezelfde foutmelding kreeg met een gekocht spel.

ik had t zelfde probleem, 7za bestandje,, ik weet echt niet meer hoe ik t verholpen heb,, volgens mij weer opnieuw proberen te instaleren ^^nee ik heb m niet legaal

modern warfare COD4

Ook ik heb hetzelfde probleem.
Na 60 % (her) installatie wordt om een bestand gevraagd en/of dit bestand wel bestaat dan wel toegang kan krijgen tot dat bestand.

"Verify that the file exists and that you can access it."

Wat je ook probeert, deze meldingen blijven terugkomen terwijl COD4 voor de herinstallatie softwarematig wel goed functioneerde. Het vreemde is dat COD World at War ook niet meer herinstalleerbaar is. De oudere versies COD zijn wel nog te spelen. Het betreft allemaal originele spellen. Iemand nog verdere een tips?

Hoi.

Het lijkt toch één of ander configuratieprobleem te zijn.
Hopelijk heb je hier iets aan. :)

Re

Ik had het zelfde probleem het komt door vingerafdrukken op de buitenste rand als je die eraf haalt doet hij het gewoon bij mij dan. Als je ze er niet af krijgt zit er niets anders op dan een nieuwe kope

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan