Call of Duty 4 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ItzKewl

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Hallo mensen,

Ik heb zojuist Call of Duty 4 geinstalleert (cracked), maar ik heb een probleempje.
Ik heb al uren op google gezocht maar ik kan het probleem niet vinden.

Ik heb mn CoD4 geupdate naar 1.6 en toen naar 1.7.
Ik probeerde via een IP naar een cracked server te gaan op xfire.

Hij probeert op te starten, maar dan terwijl het beeld nog zwart is sluit hij zichtzelf en zegt hij :
IW3MP.exe werkt niet meer.

Hoe kan ik dit oplossen

Alvast bedankt!

Je hebt waarschijnlijk iets niet goed geinstalleerd.
Ik weet wel dat je hem stap voor stap moet updaten en dus niet gelijk naar 1.6 en dan naar 1.7 je begint naar 1.2 of zo en dan steeds een stapje omhoog.

Is de server waar je op wilt ook versie 1.7?

Spel al eens opnieuw geinstalleerd?

Zelfde problemen gehad met 1.6?

En voor de duidelijkheid, je hebt niets illegaals gedaan tot nu toe hoor. De regels zijn duidelijk, maar worden door mijn voorganger verkeerd begrepen.

Waar kan ik kijken welke versie hij op het moment is.
en nee, ik ben helemaal vergeten te kijken of de server ook 1.7 is, maar de exe runt blijkbaar niet goed dus ik denk niet dat dat het probleem is tog?

Zou een gevolg kunnen zijn van, met nadruk op zou.

Maar installeer het spel eens helemaal opnieuw (bewaar je save als je die wilt houden) en ga daarna weer updaten. Wel staads na een update even testen of je de melding nog krijgt en of je weer online kan.

Ik zal eens kijken of ik die melding krijg als ik helemaal NIET update :P

Hhmm, gebruik je ook een crack die bij de juiste versie hoort? (weet het niet zeker, maar voor sommige games bestaan er cracks voor elke nieuwe versie van het spel)

Maar gebruik je de juiste crack bij de juiste versie?

En klinkt raar, maar heb je een microfoon die je kan inpluggen? Ja zo, plug die eens in en start het spel.

Moest je daar geen oordropjes voor hebben ofzo? en.. ik kan het proberen.

Graag gedaan!

Tis een rare oplossing, maar het werkt voor meerdere mensen. Had er eerder aan moeten denken! En ingeplugt is voldoende, je hoeft em niet te gebruiken.

Maar gelukkig dat alle nu werkt!

ik raad je trouwens nog wat even aan: je kan ook Garena gebruiken! Dat is een soort programma met een lijst van cracked programma's in de database, enige wat jij hoeft te doen is in een room te gaan en op de start game knop te drukken D:. Als het goed is krijg je dan in de MP de server te zien als enige.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan