call of duty 4 single player sluit steeds af?:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Als ik call of duty 4 single player start dan kan ik 3 seconden vergaan met de missie en komt er een zwart beeld en in taakbeheer staat reageert niet:confused:
Ik gebruik windows vista ultimate dus ik denk dat het aan het ram ligt daar heb ik 2 gb van en windows vista zelf gebruikt 1 gb en call of duty 4 is 2 gb nodig voor vista
verder ziet mijn systeem er zo uit:
intel core 2 dual e8400
2 gb ram
en de videokaart: intel GMA x3500

de videokaart is onboard en haalt er ook 384 mb vanaf en ik kan er ook crysis mee spelen dus daar ligt het niet aan

greetz,
kvbmaster

ps anders wou ik nog 2 gb ram extra kopen maar dan heb ik 4 gb maar vista ultimate ondersteunt toch 3,2 gb en is dat nog over na aftrek van die 384 mb van de videokaart of moet dat er dan nog vanaf?

Laatst bewerkt:
Crysis xD? Met een onboard :p?

Lijkt me sterk... Resolutie 640x480, alles op ultra low en 10 Frames per second :p?

Maar als je 3 seconden kan spelen zal het niet aan de videokaart liggen denk ik.
En extra ram erbij stoppen zal ook niet veel helpen, en Ultimate ondersteunt volgens mij gewoon 4 GB hoor, (de 32 bit versie.)

Patch eens naar de nieuwste versie.

dat zal ik dan wel doen en is inderdaad zo met crysis alles op low en 10 fps ik ga binnenkort over op de 9600 gt:P maar ik kon het eerste stuk wel spelen en een stukje op die boot en als je midden op die boot bent stopt die ermee maar ik zal eens even updaten

die patch heeft niet geholpen er komt ook een uitroep teken bij de icoontjes rechts onderin dat is toch van onvoldoende geheugen? en de multie player start ook niet:confused:

Met crysis tot op de boot ja? Heb je het nog lang volgehouden met 10 fps ;) :P

Maar even terzake.. ik heb Vista Ultimate draaien met 2 Gb ram, en een Geforce 8600 GTS, en COD 4 doet het netjes hier. Dus zo te zien zal het ook niet aan het geheugen moeten liggen,,

Is dit probleem sinds kort of al sinds het begin van het installeren? Misschien anders een schone herinstallatie?

wat ook nog wel eens wil helpen is de crack er opnieuw over zetten, ( dan behoud je de opgeslagen games ook nog ben ik achter gekomen toen ik het deed)
en als dat niet wil helpen gewoon alles van cod4 van de computer afgooien, opnieuw installeren, de nieuwste patch downloaden, en dan de crack erover zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan