Call of duty 4 Werkt erg slecht plotseling!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

robke15

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje call of duty 4, en toen speelde ik alles op het hoogst.. en 1650x1050(hoogste wat mijn scherm aankan) maar toen speelde ik met ong. tusse de 50, 90 fps!
dus daar was ik best wel trots op:p Maar nu doet hij het ineens heel slecht:(
Ik speel nu met alles op low en off etc. en op 800x600.. en dan krijg ik niet meer dan 80/90 fps:S en hij gaat zelfs tot de 20 fps omlaag!! Dus ik maak me heel erg veel zorgen dit zijn de specs van mijn pc:

E6700 @2,66ghz
6gb kingston
250gb harddisk SataII
Ati Radeon X1900XT 512mb (superkaart! alleen geen DX10 ondersteund)
Chimei - CMV223D 22"

Ik snap er echt niks meer van waarom hij zo doet! en als ik alles op het hoogste zet dan heb ik rond de 10/20fps :confused: maar nu is dus mijn vraag:
Weten jullie hoe je dit moet verhelpen en of jullie er zelf ook van last hebben gehad?
Ik hoop snel op een reactie!!

Alvast Bedankt,

Robke15

Welke voeding heb je en Heb je de nieuwste drivers ?

Ik heb een net nieuwe voeding;p, black power 580watt en de drivers van die videokaart heb ik nieuw gedownload op http://www.ati.amd.com alleen catalyst center ofzoiets.. die werkt niet.

Je zult toch de drivers moeten installeren
en Black power is dat een merk of serie ?
ik ken het niet...

Heb je voor je de nieuwe drivers installeerde wel eerst de oude verwijderd?

Zo niet, dan deze driver er ook weer af gooien, opneiuw opstarten en opnieuw de nieuwe driver installeren. Daarna wederom opnieuw opstarten.

ik had m'n pc net opnieuw geinstalleerd, en toen die drivers erop gezet.. maar daarna heb ik er nog mee lopen klungelen.. dus zal ik dat straks even doen! ik heb het nu een beetje druk;p morgen of tegen 12 uur vanacht post ik nog wel wat!

Hoi,

Ik heb de drivers en al opnieuw geinstalleerd, eerst eraf gegooit enzo.. maar er verandert niks..

Je had geen problemen bij het aansluiten?

Nee, hij heeft het gewoon altijd goed gedaan. ook bij call of duty zelf ik heb bij andere spellen helemaal geen problemen, alleen bij rising eagle maar dat is een gedownload spel dus dat maakt mij opzich niks uit

Virus misschien. Of misschien is je pc oververhit?

Laatst bewerkt:
oja sorry, maar het lijkt me sterk dat hij overhitte is geraakt. want crysis speelt hij nog altijd goed af, en eigelijk wel alle games. alleen cod 4 niet:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan